Verslui

Naujausios paslaugos Paysera verslo klientams, praktiniai patarimai smulkioms ir vidutinėms įmonėms, aktualiausia statistika – viskas vienoje vietoje.

Kaip pasinaudoti 2022 02 02 ir panašiomis datomis norint padidinti savo pardavimus?

Žmonėms patinka ypatingos datos, tokios kaip penktadienis 13-oji, 11-ojo mėnesio 11-oji diena ir t. t. Visai netrukus minėsime 2022 02 02 ir 2022 02 22 – datas, kurios išties atrodo magiškai ir gali būti kūrybiškai panaudotos paskatinti jūsų elektroninės prekybos pardavimus.

#

Nemokamas e. komercijos kalendorius 2022

Dirbant e. komercijos srityje itin svarbu planuoti kelis žingsnius į priekį ir pirkėjams vos pradėjus galvoti apie artėjančias šventes pasiūlyti nuolaidas tinkamoms prekėms. Tam, kad planuoti būtų lengviau – paruošėme jums 2022-ųjų metų e-komercijos kalendorių su svarbiausiomis metų datomis, patarimais ir naudinga informacija. Parsisiųskite NEMOKAMAI

#

Kaip sukurti renginį Paysera Tickets savitarnoje?

Renginių organizavimas yra tikrai nelengvas amatas. Kelias nuo idėjos iki renginio vietos bei dekoracijų gali būti keblus ir duobėtas, o kai atrodo, jog viskas jau padaryta – dar reikia parduoti ir bilietus į renginį, užregistruoti dalyvius, vėliau juos patikrinti ir t.t. 🤯 Laimei, Paysera Tickets savitarnoje vos per kelias minutes galite sukurti savo renginį ir pradėti pardavinėti bilietus į jį.

#

10+ rinkodaros patarimų e. parduotuvėms: kaip pateikti akcijas, padidinti pardavimus, bet nenusimauti kelnių?

Artėjant didžiausiam pardavimų ir pirkimų laikotarpiui, daugelis e-komercijos rinkos dalyvių suka galvą – kaip išsiskirti masinių nuolaidų jūroje, kaip pritraukti impulsyvius šventinio sezono pirkėjus ir paskatinti juos sugrįžti? Paysera bendraįkūrėjas ir 15+ metų e-komercija užsiimantis Audrius Lučiūnas dalinasi savo įžvalgomis ir patarimais e. prekybos rinkodaros srityje.

#

Kaip pasiruošti 2021 m. Juodojo penktadienio išpardavimams? 10 patarimų elektroninėms parduotuvėms

2021 metais Juodasis penktadienis įvyks lapkričio 26 d. Kadangi daugelyje šalių vis dar galioja griežti apribojimai, taikomi fizinėms parduotuvėms, tikimasi, kad pagrindiniai Juodojo penktadienio išpardavimai ir vėl vyks internete. Kaip elektroninių parduotuvių savininkai gali tuo pasinaudoti?

#

Siuntų pristatymo paslauga net ir nerenkantiems įmokų per Paysera! Kaip tai veikia?

Dar visai neseniai paskelbėme apie naują paslaugą prekiaujantiems internetu – siuntų pristatymą. Nepaisant to, kad Paysera yra vienas populiariausių įmokų surinkimo internetu partnerių Lietuvoje ir Baltijos šalyse, siuntų pristatymo paslauga jau gali naudotis net ir tie prekybininkai, kurie nerenka įmokų per Paysera. Tad kaip tai veikia? 

#

7 patarimai, kaip sumažinti pirkinių krepšelio atsisakymą e. parduotuvėje

Vienas iš elektroninės parduotuvės sėkmės garantų – mažas pirkinių krepšelio atsisakymo rodiklis (angl. abandonment rate). Pirkėjo apsigalvojimą paskutinę minutę gali lemti keli veiksniai, tarp kurių ir tinkamo apmokėjimo bei pristatymo nebuvimas. Gera žinia ta, kad tai yra sritys, kurias gali kontroliuoti pats pardavėjas. Šiame įraše apžvelgsime kelis praktinius patarimus, kaip sumažinti pirkinių krepšelio apleidimą.

#

Top 10 klausimų apie įmokų surinkimą internetu

Pasirinkus prekybos internetu kelią, pradedantiems verslininkams iškyla daugybė klausimų. Bet tai ne verslas, jeigu nieko neparduodate, tiesa? Paysera padeda tūkstančiams e. parduotuvių rinkti mokėjimus internetu iš pirkėjų visame pasaulyje. Šiandien atsakome į populiariausius klausimus apie įmokų surinkimą internetu.

#

E. prekyba: kaip vietinis IBAN gali padėti jums sutaupyti Rumunijoje ir Bulgarijoje?

Vis daugiau prekybininkų tokiose šalyse kaip Rumunija, Bulgarija ar Vengrija pastebi vietinio IBAN sąskaitos numerio – kitaip vadinamo RO IBAN, BG IBAN ar HU IBAN – privalumus vykdant prekybą internetu. Tokią sąskaitą įmonėms ne tik pravartu turėti norint sutaupyti pinigų, bet ir lengva gauti iš „fintech“ įstaigų, pavyzdžiui, Paysera.

#

Paysera MIP: e. parduotuvių klientai nuo šiol gali atsiskaityti ir per N26

Puikios naujienos pardavėjams, naudojantiems Paysera mokėjimo inicijavimo paslaugą įmokoms savo elektroninėse parduotuvėse rinkti – nuo šiol pirkėjai galės atsiskaityti ir per N26. Prieš keletą mėnesių Paysera baigė integruoti kitą populiarią fintech įmonę – Revolut. 

#

Kas yra atviroji bankininkystė, Antroji Mokėjimo paslaugų direktyva (angl. PSD 2) ir mokėjimo inicijavimo paslauga?

Atviroji bankininkystė yra sistema, leidžianti dalintis finansine informacija, reikalinga finansų produktų ir paslaugų vystymui. Vienas iš tokių produktų, pagrįstas atvirąja bankininkyste yra mokėjimo inicijavimo paslauga, leidžianti klientams patogiai ir greitai atsiskaityti internetu, o pardavėjams priimti tokius mokėjimus netaikant banko mokesčių. Tai galima atlikti per trečiosios šalies mokėjimų operatorių, pavyzdžiui, Paysera.

#

Paysera Tickets – saugus ir paprastas būdas parduoti bilietus karantino metu 

Karantino suvaržymams pamažu traukiantis ir muziejams bei galerijoms atvėrus duris, bilietų pardavimas ir dalyvių registravimas keliasi į internetinę erdvę. Nekantraujate priimti lankytojus? Įkelkite savo renginį į Paysera Tickets bilietų platinimo platformą ir pradėkite pardavinėti bilietus jau šiandien! 

#

Kaip pasirinkti tinkamą įmokų surinkimo internetu partnerį? 

Įmokų surinkimo internetu paslauga (angl. payment gateway) tai sistema įgalinanti e. parduotuvės klientus saugiai ir paprastai sumokėti už pirkinius, o e. parduotuvei – šiuos mokėjimus gauti. Tai tarsi tiltas, jungiantis pirkėją su pardavėju. 

#

Originalios verslo dovanos partneriams – taurieji metalai

Vis dar ieškote originalios verslo dovanos partneriams? Susiekite sveikinimą su savo paslaugomis ar produktu. Pavyzdžiui, Paysera šiais metais pristačiusi tauriųjų metalų pirkimo funkciją, taip pat išrinko ir žėrinčias Kalėdų dovanas – sidabro monetas.  

#

Prekyba internetu – ar užtenka individualios veiklos? (2020 metai) 

Yra keli aspektai, kuriuos būtina žinoti kiekvienam naujam elektroninės prekybos rinkos dalyviui. Apie juos ir pakalbėsime šiame įraše!

#

Karantino metu internetinių renginių skaičius išaugo 3 kartus

Prasidėjus karantinui, nemaža dalis renginių organizatorių greitai pakeitė planus ir pradėjo siūlyti vis daugiau užsiėmimų elektroninėje erdvėje.

#

Sparčiai auga elektroninių parduotuvių steigimas ir pardavimai

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė persiorientuoti į elektroninę prekybą. Ir nors situacija šiandien neprognozuojama, tikime, kad el. prekyba dar labiau įsitvirtins šalyje ir ilgainiui sugrąžins ekonomiką į senas vėžes.

#

Elektroninės parduotuvės kūrimas – nuo ko pradėti?

Verslui persikeliant į elektroninę erdvę iškyla daugybė klausimų: nuo ko pradėti prekybą internetu? Kiek man tai kainuos? Ar viską galiu padaryti pats? Šiame įraše aprašysime koks tas elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuo kuo pradėti.

#

Renginiai karantino metu: Atšaukti? Atidėti? Pritaikyti!

Net neabejojame, jog karantino laikotarpis radikaliai pakeitė ne tik renginių dalyvių, atlikėjų bet ir organizatorių planus. Todėl, šiuo laikotarpiu siūlome Jums perkelti renginius į internetines platformas!