Visos kategorijos
Verslui

Kaip pasinaudoti 2022 02 02 ir panašiomis datomis norint padidinti savo pardavimus?

#
Žmonėms patinka ypatingos datos, tokios kaip penktadienis 13-oji, 11-ojo mėnesio 11-oji diena ir t. t. Visai netrukus minėsime 2022 02 02 ir 2022 02 22 – datas, kurios išties atrodo magiškai ir gali būti kūrybiškai panaudotos paskatinti jūsų elektroninės prekybos pardavimus.

Švilpiko diena – kas tai?

Švilpiko diena Amerikoje švenčiama kasmet 02 02. Tikima, kad šią dieną iš žiemos miego pabunda švilpikas ir nuspėja, kada baigsis žiema. Daugelis JAV įmonių šia švente pasinaudoja tam, kad paskelbtų Švilpiko dienos išpardavimus ir nuolaidas. Pirkėjus jie bando pritraukti tokiais šūkiais kaip: „Švilpikas pranašauja 25 % nuolaidą visai elektronikai“ ir panašiai.

Ši frazė taip pat naudojama apibūdinti situacijai, kai kartojasi vis tie patys įvykiai, kaip ir garsiame 1993 m. filme „Švilpiko diena“.

#

Puiki proga pasiūlyti „2 už 1 kainą“ akcijas

Tokios datos kaip 2022 02 02 ir 2022 02 22 puikiai tinka „2 už 1 kainą“ akcijoms arba panašiems pasiūlymams iškart perkant dvi ar daugiau prekių. Tai ypač aktualu dabar, kai ne už kalnų – Valentino diena.

Vasaris taip pat yra tinkamas metas patikrinti ir peržiūrėti žiemos prekių atsargas bei parduoti mažiau populiarias prekes, kol dar neprasidėjo pavasario ir vasaros sezono prekyba.

Nuolaidos kitiems pirkiniams

Jei jūsų produktas yra per brangus, kad jam būtų galima taikyti „2 už 1 kainą“ arba „pirk 2 ir gauk 1 nemokamai“ pasiūlymus, apsvarstykite galimybę suteikti nuolaidų kodus kitam apsipirkimui. Nustatykite nuolaidos kodo galiojimo terminą, kad paskatintumėte klientus sugrįžti arba pasidalinti juo su draugais.

Kokių dar datų nevalia praleisti?

Panašių datų, kurių neturėtų praleisti nė viena, nesvarbu didelė ar maža, e. parduotuvė, yra ir daugiau. Tai Valentino diena vasarį, Moters diena kovą, Velykos balandį ir t. t. Ir nors vasarą paprastai būna šiek tiek ramiau, pardavimai vėl suaktyvėja rudenį, kai visi ima apsipirkinėti mokyklai, prasideda Juodojo penktadienio išpardavimai, o metus užbaigia kalėdinis apsipirkimas.

Kaip priimti mokėjimus internetu?

Rinkoje esate naujokas? O gal prekiaujate internetu jau ne vienerius metus, bet vis dar neradote to vienintelio mokėjimų surinkimo internetu partnerio, kuriuo galite pasitikėti? Išbandykite Paysera.Tai populiarus ir laiko patikrintas įmokų surinkimo įrankis, kuris patiks net patiems išrankiausiems – Paysera suteikia galimybę atsiskaityti įvairiais mokėjimo būdais, paslaugą lengva integruoti, o ja pasitiki daugiau nei 13 000 internetinių parduotuvių Baltijos šalyse ir už jų ribų. Registruokitės NEMOKAMAI >

Susiję straipsniai

#
Verslui

Nemokamas e. komercijos kalendorius 2022

Dirbant e. komercijos srityje itin svarbu planuoti kelis žingsnius į priekį ir pirkėjams vos pradėjus galvoti apie artėjančias šventes pasiūlyti nuolaidas tinkamoms prekėms. Tam, kad planuoti būtų lengviau – paruošėme jums 2022-ųjų metų e-komercijos kalendorių su svarbiausiomis metų datomis, patarimais ir naudinga informacija. Parsisiųskite NEMOKAMAI

#
Paslaugos

NAUJIENA! Stebėkite Paysera paslaugų būseną internetu

Vienas iš Paysera naujametinių pažadų 2022-iesiems metams – atviresnis bendravimas su klientais. Siekdami įgyvendinti šį pažadą, pristatome Paysera veikimo būsenos puslapį.

#
Verslui

7 patarimai, kaip sumažinti pirkinių krepšelio atsisakymą e. parduotuvėje 

Vienas iš elektroninės parduotuvės sėkmės garantų – mažas pirkinių krepšelio atsisakymo rodiklis (angl. abandonment rate<>/em). Pirkėjo apsigalvojimą paskutinę minutę gali lemti keli veiksniai, tarp kurių ir tinkamo apmokėjimo bei pristatymo nebuvimas. Gera žinia ta, kad tai yra sritys, kurias gali kontroliuoti pats pardavėjas. Šiame įraše apžvelgsime kelis praktinius patarimus, kaip sumažinti pirkinių krepšelio apleidimą.