Visos kategorijos
Verslui

Kaip paskutinę minutę paruošti e. parduotuvę Juodąjam penktadieniui?

Paskutinės minutės e. parduotuvės paruošimas Juodąjam penktadieniui.
Manote, kad nebespėsite paruošti savo e. parduotuvės Juodąjam penktadieniui? Nenuleiskite rankų – jeigu imsitės veiksmų dabar, uždirbti dar tikrai pavyks! Parengėme paskutinės minutės veiksmų planą, kuris padės jums paruošti savo e. parduotuvę šiai ypatingai progai.

Apibrėžkite savo pasiūlymą ir jo privalumus

Juodasis penktadienis – tik kartą per metus, ir daugelis pirkėjų laukia šios dienos žinodami, kad jų laukia išskirtiniai pasiūlymai.

Nors bet kokio dydžio nuolaida yra naudinga, Juodojo penktadienio standartai aukštesni, todėl rekomenduojame pateikti dviženkles nuolaidas.

Jei negalite sau to leisti – yra ir kitų būdų pateikti prekę įdomiau. Pavyzdžiui, perkant vieną produktą, galite pasiūlyti ir atitinkantį aksesuarą nemokamai ar taikyti nuolaidą įsigyjant prekių rinkinį.

Nuspręskite, kaip pritrauksite pasikartojančius pirkimus

Nors žodis „penktadienis“ sufleruoja, kad tai – vienos dienos išpardavimas, daugelis įmonių ypatingus pasiūlymus siūlo bent kelias dienas. Ir ne be reikalo.

Jei norite iš palankaus laikotarpio išspausti kiek įmanoma daugiau, siūlome paskirstyti skirtingus pasiūlymas pagal dienas. Pavyzdžiui, jei prekiaujate elektronika, ketvirtadienį galite paskirti telefonų išpardavimams, penktadienį – televizorių, o šeštadienį – ausinių išpardavimams.

Kita idėja, kurią dar tikrai spėsite pritaikyti savo verslui – kuponai. Klientams įsigijus jūsų prekę, galite juos apdovanoti nuolaidų kuponais, kuriais jie galėtų pasinaudoti jau po Juodojo penktadienio. Tokiu būdu ne tik parduosite daugiau, bet ir galimai praplėsite lojalių klientų bazę.

Kaip pritraukti naujus klientus per Juodąjį penktadienį.

Užtikrinkite savo e. parduotuvės funkcionalumą

Šiais laikais patogi e. parduotuvė jau ne privalumas, o būtinybė. Ypač kai tikitės sulaukti didesnio klientų srauto nei įprastai. Nors laiko liko nedaug, tikime, kad dar spėsite užtikrinti pačius būtiniausius privalumus.

Nepamirškite informuoti savo techninės komandos narių – jiems galite paminėti apačioje nurodytus punktus, į ką reikėtų atkreipti dėmesį.

Paprasta ir aiški puslapio struktūra

Pabandykite įsivaizduoti save kliento vietoje kai naršote savo puslapyje. Ar išdėstymas aiškus ir ar rasti dominančią prekę paprasta? Siūlome Juodojo penktadienio pasiūlymus tvarkingai sukelti į vieną puslapį. Minimalistinis puslapis sutaupys ne tik klientų, bet ir jūsų laiką.

Pritaikymas mobiliesiems įrenginiams

Pasirūpinkite, kad mygtukai ir puslapio išdėstymas būtų patogūs ir pritaikyti išmaniųjų ekranui.

Įmokų surinkimo sistemos funkcionalumas

Kai esate jau taip arti pardavimų – būtų itin apmaudu, jei techniniai trūkumai užkirstų kelią surinkti įmokas. Todėl prieš skelbiant pasiūlymus būtinai pasitikrinkite:

  • Ar galite klientams pasiūlyti atsiskaityti skirtingais būdais? Ar visi jie veikia?
  • Ar galite klientams pasiūlyti atsiskaityti kitomis valiutomis?
  • Ar atlikti visi įmokų surinkimo sistemos atnaujinimai?

Jei dar neturite įmokų surinkimo sistemos ar nesate užtikrinti, kad dabartinė yra pajėgi apdoroti Juodąjo penktadienio srautą – siūlome išbandyti jau laiko patikrintą ir mūsų klientų įvertintą Paysera Checkout. Paysera Checkout naudojasi daugiau nei 13 000 e. parduotuvių – išbandykite ir jūs!

Aiškus nuolaidų pateikimas puslapyje

Tai gali atrodyti kaip smulkmena, tačiau aiškus nuolaidų išdėstymas padės pirkėjams apsipirkti paprasčiau ir greičiau. Labai aiškiai nurodykite anksčiau galiojusią kainą, kainą su nuolaida bei nuolaidos dydį.

Pasiruoškite išvengti apleistų krepšelių

Paskutiniai (2021 metų) duomenys rodo, kad beveik 70 % elektroninių pirkinių krepšelių paliekami taip ir neatlikus užsakymo. Šis skaičius kyla jau nuo 2014 metų. Tai reiškia, kad e. parduotuvėms vis sunkiau konvertuoti svetainės lankytojus į klientus.

Jau anksčiau dalinomės eksperto patarimais, kaip išvengti krepšelio atsisakymo. Vienas jų – el. laiškai.

Jei įmanoma, pasirūpinkite, kad klientai, kurie neužbaigė užsakymo, gautų automatinį el. laišką. Savaime suprantama, kad šis laiškas turėtų būti itin kruopščiai ir įtaigiai parašytas, galbūt net pateikiant papildomą pasiūlymą.

Kaip išvengti krepšelio atsisakymo e.parduotuvėje?

Suteikite pirkėjams galimybę atsiskaityti lizingu arba dalimis

Ne visi pirkėjai gali sau leisti įsigyti jūsų prekes iškart, tačiau daugelis supranta, kad jūsų siūlomi ypatingi pasiūlymai nepasitaiko kiekvieną dieną. Tai juos pastato į kryžkelę – pirkti ar nepirkti?

Tam, kad jūsų klientai galėtų apsispręsti lengviau, pasiūlykite jiems alternatyvą – lizingus arba galimybę atsiskaityti dalimis.

Jei naudojatės Paysera Checkout, savo klientams galite pasiūlyti du būdus atsiskaityti lizingu: per Inbank ir GF banką.

Taip pat per Inbank Moki 3 jūsų klientai gali už prekes atsiskaityti 3 dalimis per 3 mėnesius be pabrangimo. Šia paslauga jūsų klientai galės pasinaudoti, jei jų krepšelio suma viršija 50 eurų.

Kaip įjungti galimybę klientams atsiskaityti lizingu:

  1. Prisijunkite prie Paysera paskyros;
  2. Spauskite Projektai ir veiklos > Mano projektai;
  3. Spauskite Projekto nustatymai > Įmokų surinkimo paslaugos nustatymai;
  4. Pasirinkite šalį;
  5. Uždėkite varnelę ant pageidaujamo lizingo ar BNPL būdo ir spauskite Saugoti pakeitimus.

Dar kartą viską patikrinkite

Pasiūlymą turite, e. parduotuvėje prekės ir pasiūlymai tvarkingai sudėlioti ir paruošti. Bet ar viskas veikia nepriekaištingai? Ar kupone neįrašėte vieno papildomo nulio?

Atsarga ne tik nepadarys jums gėdos, bet ir padės išvengti nemalonių situacijų, tad dar kartą peržvelkite savo pasiūlymą – rašytinį pateikimą, dizainą, įvardintas sąlygas bei siūlomas nuolaidas.

Taip pat nepamirškite patikrinti svetainės funkcionalumo – įsijauskite į pirkėjo vaidmenį ir sekite visus jo žingsnius. Rekomenduojame išbandyti net ir tuos veiksmus, kurie mažiau tikėtini – blogiau tikrai nebus!

Teisingas ir aiškus Juodojo penktadienio pasiūlymo pateikimas.

Nepamirškite reklamos

Kad ir koks puikus būtų jūsų Juodojo penktadienio pasiūlymas, iš jo nebus jokios naudos, jei žmonės nežinos, kad jis egzistuoja. Reklamuoti galite dviem būdais – organiškai ir su mokama reklama.

Organiniai būdai reklamuoti Juodojo penktadienio nuolaidas

El. paštu. Jei turite sekėjų sąrašą, kurie sutinka iš jūsų gauti naujienas apie ypatingus pasiūlymus ir nuolaidas – išnaudokite šią galimybę. Rekomenduojame sukurti skubos jausmą – galite net pridėti laikmatį, kuris skaičiuoja paskutines pasiūlymo dienas ar valandas.

Socialiniuose tinkluose. Jei turite sekėjų bazę socialiniuose tinkluose – pasidalinkite įrašais ir istorijomis (angl. stories). Paskatinkite savo draugus, bendradarbius, giminaičius ir pažįstamus pasidalinti šiais įrašais didesniam pasiekiamumui. Taip pat nepamirškite pasiūlymų paminėti savo verslo profilyje ir kitose aktualiose erdvėse.

Blogo įrašai. Daugelis žmonių ieško informacijos, įskaitant ir prekes Juodajam penktadieniui, per Google, todėl ekspertiškumą demonstruojantys blogo įrašai padės klientams jus rasti.

Mokami būdai reklamuoti Juodojo penktadienio nuolaidas

Jei turite galimybę investuoti į mokamą reklamą, konkretų pasiūlymą galite pateikti socialinių tinklų, Google ar kitų puslapių reklamose, kur žmonių pasiekiamumas – platesnis.

Taip pat vis dar turite laiko susisiekti ir pabandyti suderinti reklamą su nuomonės formuotojais, kurių auditorija atitinka jūsų potencialių klientų aprašymą.

Juodojo penktadienio pasiūlymas per skaitmenines reklamas.

Užtikrinkite kokybišką klientų aptarnavimą

Jūsų pasiūlymui sukėlus susidomėjimą – būtų keista, jei nei vienam klientui nekiltų jokių klausimų. Dar nevėlu tam pasiruošti, o geriausias būdas tai padaryti – pasiruošti atsakymus į dažniausius klausimus bei pabandyti nuspėti, ko potencialūs klientai gali teirautis.

Na, ir žinoma, jei įmanoma – pagreitinkite atsakinėjimo į užklausas procesą kiek tik įmanoma.

Pasiruošę pradėti?

Dabar lieka tik pradėti įgyvendinti planus. Neabejojame, kad jums pavyks ir linkime geros prekybos!

Susiję straipsniai

#
Verslui

10+ rinkodaros patarimų e. parduotuvėms: kaip pateikti akcijas, padidinti pardavimus, bet nenusimauti kelnių?

Artėjant didžiausiam pardavimų ir pirkimų laikotarpiui, daugelis e-komercijos rinkos dalyvių suka galvą – kaip išsiskirti masinių nuolaidų jūroje, kaip pritraukti impulsyvius šventinio sezono pirkėjus ir paskatinti juos sugrįžti? Paysera bendraįkūrėjas ir 15+ metų e-komercija užsiimantis Audrius Lučiūnas dalinasi savo įžvalgomis ir patarimais e. prekybos rinkodaros srityje. Kiek iš jų jau žinojote?

#
Verslui

Top 10 klausimų apie įmokų surinkimą internetu

Perkėlus savo verslą į internetinę erdvę, tiek pradedantiesiems, tiek patyrusiems iškyla daugybė klausimų. Bet juk tai ne verslas, jeigu nieko neparduodate, tiesa? Paysera padeda tūkstančiams e. parduotuvių rinkti mokėjimus internetu iš pirkėjų visame pasaulyje. Tad šiandien atsakysime dažniausius jų klausimus.

#
Verslui

9 dirbtinio intelekto įrankiai e. komercijai

Kalbos apie dirbtinį intelektą skamba vis garsiau. Dabar pats palankiausias laikas išmokti juo naudotis ir aplenkti konkurentus. Dirbtinio intelekto įrankių daug, tad aptarkime konkrečius, kurie pagreitins jūsų e. parduotuvės procesus.