Visos kategorijos
Verslui

Kaip sukurti renginį Paysera Tickets savitarnoje?

#
Renginių organizavimas yra tikrai nelengvas amatas. Kelias nuo idėjos iki renginio vietos bei dekoracijų gali būti keblus ir duobėtas, o kai atrodo, jog viskas jau padaryta – dar reikia parduoti ir bilietus į renginį, užregistruoti dalyvius, vėliau juos patikrinti ir t.t. 🤯 Laimei, Paysera Tickets savitarnoje vos per kelias minutes galite sukurti savo renginį ir pradėti pardavinėti bilietus į jį.

Kaip sukurti renginį Paysera Tickets platformoje NEMOKAMAI

Perskaitėte teisingai. Paysera Tickets sistema galite naudotis visiškai nemokamai, jei jūsų renginys taip pat yra nemokamas. Galėsite patogiai registruoti dalyvius, kurių skaičius gali būti ir ribotas, tikrinti jų bilietus nemokama mobiliąja programėle ir skleisti žinią apie savo renginį.

Tam, kad galėtumėte naudotis šiais privalumais – NEPRIVALOTE būti Paysera klientu. Prie savitarnos galite prisijungti per Facebook ar Google ir naudoti ją įvairiems renginiams – seminarams, koncertams, mokymams, sporto renginiams, uždariems vakarams ir t.t. 

Žiūrėkite detalias vaizdo instrukcijas 👇

Kaip pradėti pardavinėti bilietus per Paysera Tickets?

Jei jūsų renginys mokamas ir norite pardavinėti bilietus į jį – tai taip pat galėsite greitai ir paprastai padaryti per Paysera Tickets. Skirtingai nei su nemokamais renginiais, norėdami pardavinėti bilietus per Paysera Tickets, turėsite atsidaryti Paysera sąskaitą. Tai padarysite visiškai nemokamai. Žiūrėti instrukcijas >

Atsidarę sąskaitą, turėsite susikurti įmokų surinkimo projektą. Kaip tai padaryti?

Atlikę visus žingsnius, galite sukurti renginį, nustatyti bilietų kainas ir pradėti pardavinėti bilietus. 

Žiūrėkite detalias vaizdo instrukcijas 👇

Kas yra Paysera Tickets? 

Paysera Tickets – tai bilietų į renginius platinimui skirta savitarnos sistema, kuria galima naudotis nemokamai arba labai palankiomis kainomis. Kurdami renginį patys galėsite pritaikyti ar kurti nuolaidos kodus, skelbti akcijas, pinigus už parduotus bilietus gausite akimirksniu, o jūsų pirkėjai galės atsiskaityti populiariausiais mokėjimo būdais be jokių pridėtinių mokesčių.

Susiję straipsniai

#

Karantino metu internetinių renginių skaičius išaugo 3 kartus

Prasidėjus karantinui, nemaža dalis renginių organizatorių greitai pakeitė planus ir pradėjo siūlyti vis daugiau užsiėmimų elektroninėje erdvėje. „Paysera Tickets“ duomenimis, internetinių renginių skaičius išaugo tris kartus, o jų apyvarta - penkis! Džiaugiamės šiais duomenimis, kadangi operatyvus pramogų verslo prisitaikymas prie esamos situacijos svarbus ne tik rinkai, bet ir žiūrovams.

#
Asmeniniai finansai

Kaip atgauti dalį pinigų perkant internetu?

Perkant internetu yra populiaru naudoti įvairius nuolaidų kodus, rinktis prekes pagal kainą ir ieškoti kitų būdų, kaip sutaupyti pinigų. Vienas iš šių būdų – pinigų grąžinimas už jūsų pirkinius. Daugelis nežino, tačiau e. parduotuvėse, kurios naudoja Paysera įmokų surinkimo paslaugą, galite atgauti dalį išleistų pinigų, jei už pirkinius atsiskaitysite per Paysera sąskaitą. Skaitykite toliau ir sužinokite, kaip visa tai veikia.

#
Verslui

Paysera Tickets – saugus ir paprastas būdas parduoti bilietus karantino metu

Karantino suvaržymams pamažu traukiantis ir muziejams bei galerijoms atvėrus duris, bilietų pardavimas ir dalyvių registravimas keliasi į internetinę erdvę. Nekantraujate priimti lankytojus? Pasidalinkite savo renginiu Paysera Tickets bilietų platinimo platformoje ir pradėkite platinti bilietus jau šiandien!