Visos kategorijos
Verslui

E. komercijai naudingi teksto, dizaino ir video įrankiai

Paysera co-owner and e-commerce expert Audrius Lučiūnas on best ecommerce tools
Savo e. parduotuvei ieškote įrankių, kurie padėtų pagreitinti ir palengvinti dizaino, teksto ir vaizdo įrašų redagavimo darbus? Jūsų patogumui dalinamės įrankiais, kuriuos E-commerce Talks webinare pristatė Paysera bendrasavininkas ir e. komercijos ekspertas Audrius Lučiūnas.

Įvadinis žodis

Šiame blogo įraše aptarsime būtent tekstui, dizainui ir vaizdo įrašų redagavimui skirtus įrankius, tačiau Audrius Lučiūnas E-commerce Talks webinare dalinosi žiniomis ir apie kitų sričių įrankius, kuriuos galite pritaikyti savo e. parduotuvei. Pilną webinaro įrašą galite rasti apačioje.

Tango.us – automatinis instrukcijų kūrėjas

Norite klientams pateikti instrukcijas, kaip naudotis jūsų paslaugomis ar produktais? Tam į pagalbą ateina tango.us. Jis tokias instrukcijas kuria automatiškai, o jums tereikia:

  1. Į savo naršyklę įdiegti priedą
  2. Paspausti įrašymo mygtuką
  3. Atlikti norimus veiksmus naršyklėje

Ir viskas! Šis įrankis pats automatiškai sukuria ekrano vaizdus ir prideda tekstą su instrukcijomis. Visi elementai pažymimi automatiškai, uždedamas kontūras ir gaunama informacija, kurią galima nukopijuoti ir įkelti į savo puslapį vos per kelias minutes.

Tango.us automatic instruction creator for best ecommerce platform

Taip pat verta paminėti, kad tekstai įprastai būna anglų kalba, tačiau kalbą galima pasikeisti ir į lietuvių.

Kiek gi tai kainuoja? Dalis įrankio yra nemokama – iki 30 tokių instrukcijų galite sukurti visiškai nemokamai. Tačiau net pasiekus limitą, įrankio pirkti nebūtina – senas instrukcijas galite ištrinti ir kurti kitas 30.

nationalize.io ir genderize.io – tautybės ir lyties nustatymas

Integravę nationalize.io ir genderize.io į savo e. komercijos sistemą, galite labai sėkmingai sugeneruoti automatinę segmentaciją pagal tautybę ir lytį.
nationalize.io and genderize.io tools for customer segmentation

descript.com – video transkribavimas ir redagavimas

Šis įrankis jums padės sutaupyti laiko ir išvengti rankinio darbo.

Filmuojant vaizdo įrašą, Descript automatiškai iš jo transkribuoja tekstą, sugeneruoja subtitrus ir surašo visą tekstą.

Vaizdo įraše įsivėlė klaida? Ne problema!

Su Descript galite norimą dalį ištrinti ar ją pažymėję – redaguoti.

Tačiau tai ne vienintelis Descript privalumas, nes šio įrankio pagalba taip pat galite pakeisti vaizdo įrašo formatą į socialinių tinklų „stories“. Tai padaryti galite keliais paprastais žingsniais:

  1. Pažymėkite vaizdo įrašą
  2. Pasirinkite norimą formatą (pavyzdžiui Instagram stories)
  3. Descript automatiškai pakeičia video formatą, prideda subtitrus ir paruošia video, kurį galite kelti į Instagram be papildomo redagavimo.

Beje, šis įrankis savo funkcijas gali atlikti ir lietuvių kalba!

descript.com makes video transcription and editing for content marketing easier

similarmail.com – idėjos el. laiškams

El. laiškai – efektyvus rinkodaros kanalas, tačiau reikalauja kūrybiškumo. Jei trūksta idėjų ir krypties – išbandykite similarmail.com, kur galima pasižiūrėti el. laiškų istoriją bei kokius laiškus siunčia skirtingi prekiniai ženklai.

Tokiu būdu galite paanalizuoti panašaus į savo ar jus dominančio prekės ženklo laiškų turinį ir pasižiūrėti, kaip dažnai jie siunčia kokias nors akcijas, bei matyti, kuriomis mėnesio dienomis jie tai daro.

Konkuruodami su tokiu prekės ženklu, galite atitinkamai pakeisti savo taktiką ir savo pasiūlymus siųsti tomis pačiomis arba kitomis dienomis.

similarmail.com helps generate ideas for email campaigns

looka.com – prekinio ženklo dizainas

Savo prekinio ženklo dizainą galite susikurti nemokamai. Skamba per gerai, kad būtų tiesa?

Susipažinkite su looka.com – automatiniu prekinio ženklo dizaino įrankiu, kuris sukurs viską, ko tik gali prireikti.

Kaip tai atrodo gyvai?

Prireiks tik pasirinkti savo veiklos sritį, atsakyti į kitus susijusius klausimus ir jums bus sugeneruotas visas dizainų pasirinkimas. Iš pasiūlytų dizainų galite pasirinkti jums tinkamiausią ir prireikus jį modifikuoti – užtruksite vos kelias minutes!

looka.com is among best ecommerce tools and helps to create brand design

brandmark.io – prekinio ženklo dizainas

brandmark.io daro tą patį, ką ir looka.com, tačiau šiek tiek kitaip, tad jei kažko pasigedote vienoje platformoje, visada galite išbandyti kitą.

Ši priemonė generuoja ir papildomas vizualizacijas bei pademonstruoja, kaip atrodytų ir jūsų įmonės atributika – maišelis ar kitokia pakuotė.

Brandmark turi ir kitą įdomų įrankį, kurį galima naudoti atskirai – įvertinti savo logotipą. Tai padaryti galite nutempdami logotipą ir voilà – jūsų logotipo įskaitomumas įvertinamas pagal spalvas, kontrastą bei unikalumą.

brandmark.io helps to create brand design for ecommerce store

coolors.co – spalvų paletė

Turite spalvų paletės šabloną, tačiau Wordpress’e esančios spalvos nebūtinai jums tinka ir patinka. coolors.com lengvai ir greitai suderina skirtingas spalvas ir paletes, kurias galima naudoti savo puslapyje.

Tačiau tai dar ne viskas – kitas tos pačios platformos įrankis tinkrina spalvos kontrastą ir teksto įskaitomumą. Tai itin pasitarnauja, norint atsispausdinti skrajutes, nes vaizdas ekrane ir ant popieriaus gali gerokai skirtis.

coolors.co helps you create a colour palette for your ecommerce website

mixfont.com – šrifto generavimas

Mixfont padės pasirinkti unikalų šriftą antraštei bei turinio pavaizdavimui.

mixfont.com generates a unique font for the ecommerce website

designspiration.com – nuotraukų kolekcija

Galbūt kuriate savo puslapio vizualizaciją ir kitur dažnai pastebite akį traukiančius paveikslėlius, kuriuos norėtumėte įsiminti ir išsisaugoti?

Su šiuo designspiration naršyklės priedu tokius dizainus labai lengva išsisaugoti į savo kolekciją.

Jums tereiks naršyklėje paspausti atitinkamą mygtuką, tada įskiepis iš puslapio išrinks visas nuotraukas ir paveikslėlius. Beliks tik dešinėje pusėje tuos paveikslėlius nutempti į savo norimą kolekciją ir, jei reikia, pasirašyti komentarą.

designspiration.com helps you gather a collection of photos

goodui.org – puslapio struktūra

Dėliojant puslapį, itin svarbu tvarkingai sudėlioti jo struktūrą.

Goodui yra nemokama platforma, kuri pateikia straipsnių rinkinius su aprašymais, ką ir kokiu atveju yra geriau naudoti puslapyje, kad vartotojui aplinka būtų aiški bei lengviau suprantama.

goodui.org informs on how to create an effective page structure fro ecommerce businesses

helumium.com – puslapio struktūra

Helumium – tai platforma, kuri jums padės nemokamai susidėlioti kokybišką e. parduotuvės puslapio struktūrą.

Nueikite į puslapį, užsiregistruokite ir gausite prieigą prie didelės Miro lentos, kur rasite kiekvieną e. komercijos puslapio dalį ar patį puslapį bei surašytus punktus, ką ir kur reikėtų padaryti, kad jūsų e. komercijos puslapis taptų kur kas geresne parduotuve nei šablonas.

Apačioje esančio vizualo kairėje pusėje matote išdidintą turinį – jis yra nedidelė dešinėje esančio paveikslėlio dalis. Čia parodyta, kaip sudėlioti puslapį, kaip pritraukti pirmuosius klientus ir dar daugiau.

helumium.com helps you create an effective page structure for ecommerce platform

Informacijos Helumium platformoje yra be galo daug – ją galite pritaikyti ir savo e. parduotuvei!

hyperise.com – personalizuotos nuotraukos

Jei norite personalizuoti el. laiškus savo klientams, o vien kreipimosi į klientą vardu nebeužtenka – personalizuokite nuotraukas su Hyperise.

Su šiuo įrankiu galite išsirinkti norimą nuotrauką, joje nustatyti atitinkamą parametrą ir kliento vardas joje atsidurs automatiškai. Tokiu pačiu principu galima personalizuoti ir gif’us.

#

nexweave.com – personalizuotos nuotraukos ir vaizdo įrašai

Nexweave daro tą patį ne tik su nuotrauka, bet ir su video. Šiuo atveju įrankis gali net ir panaudoti jūsų kliento Facebook ar kitą socialinių tinklų profilį, iš jo paimti profilio nuotrauką ir ją įdėti į jūsų nuotraukos šabloną, kuris automatiškai būtų atvaizduojamas jūsų naujienlaiškyje.

nexweave.com personalises photos and videos for ecommerce store

filmora.wondershare.net – vaizdo įrašų redagavimas

Ne paslaptis, kad socialiniuose tinkluose dominuoja video turinys, bet gali atrodyti, kad pastarojo kūrimas reikalauja daug laiko ir pastangų. Jums pasisekė – tapti Adobe profesionalu nebūtina, nes į pagalbą ateina Filmora.

Šiuo įrankiu itin paprasta naudotis video redagavimui, o galimybės ir funkcijos parengtos taip, kad puikių rezultatų galėtų pasiekti ne vien profesionalai.

Kaip tai veikia?

Vaizdo įrašus, jų intarpus ar trumpus klipus iš GIFY bibliotekos susikeliate į Filmora, o apačioje matote takelius. Pasirinktus įrašus tempkite į takelius ir stebėkite, kaip jie galėtų persipinti tarpusavyje bei kokį bendrą vaizdą jie galėtų sukurti.

Taip pat galite sumažinti dviejų takelių vaizdą ir tokiu būdu turėti du vaizdus vieną šalia kito.

Visus šiuos veiksmus galite atlikti naudodamiesi vien kompiuterine pele.

Filmora turi tiek mokamą, tiek nemokamą versiją. Vienintelis skirtumas tarp jų tas, kad kai norėsite eksportuoti – nemokama versija per visą ekraną uždės vandens ženklą (watermark).

Filmora helps to edit videos more easily

Susiję straipsniai

#
Verslui

Kaip išnaudoti socialinius tinklus e. parduotuvės pardavimams didinti?

Pamirškite sulėtėjusius pardavimų tempus – įvaldykite socialinius tinklus ir pardavimai pas jus ateis patys. Apie sėkmingą socialinių tinklų planavimą ir įgyvendimą jums papasakos ypatingas svečias – socialinių medijų marketingo ekspertas Darius Gerulis.

#
Verslui

5 žingsniai, kaip pradėti verslą internetu5 žingsniai, kaip pradėti verslą internetu

Nusprendėte pradėti internetinį verslą, tačiau nežinote, nuo ko pradėti, ypač kai internete yra gausybė įvairios informacijos? Šiame straipsnyje praktiniais patarimais pasidalins vienas iš Paysera įkūrėjų, elektroninės komercijos ekspertas ir E-commerce Talks pranešėjas Audrius Lučiūnas.

#
Verslui

10+ rinkodaros patarimų e. parduotuvėms: kaip pateikti akcijas, padidinti pardavimus, bet nenusimauti kelnių?

Artėjant didžiausiam pardavimų ir pirkimų laikotarpiui, daugelis e-komercijos rinkos dalyvių suka galvą – kaip išsiskirti masinių nuolaidų jūroje, kaip pritraukti impulsyvius šventinio sezono pirkėjus ir paskatinti juos sugrįžti? Paysera bendraįkūrėjas ir 15+ metų e-komercija užsiimantis Audrius Lučiūnas dalinasi savo įžvalgomis ir patarimais e. prekybos rinkodaros srityje. Kiek iš jų jau žinojote?