Visos kategorijos
Verslui

Švenčių sezonas: advento kalendoriaus idėjos jūsų verslui

Advent calendar ideas for online shops.
Apsipirkimas gali būti daugiau nei tiesiog sandoris. Jūsų klientams tai gali būti džiugi patirtis. Jau pasirengę šventiniam sezonui ir ieškote išmanesnių būdų, kaip pritraukti klientus? Kodėl neapsvarsčius advento kalendoriaus? Paruošėme jums kūrybingas ir lengvai įgyvendinamas idėjas, kurias galėsite iškart pritaikyti savo e. parduotuvėje.

Advento kalendoriaus idėjos prekių ženklo stiprinimui

Prasidėjus šventiniam laikotarpiui, daugelis iš mūsų ieško tos unikalios, širdžiai mielos dovanos, kuri džiaugsmingai nušviestų mūsų artimųjų veidus. Tai puikus laikas, kai žmonės noriai ieško naujų ir unikalių prekių ženklų.

Jums tai puiki galimybė linksmai ir šventiškai pristatyti bei sustiprinti savo prekių ženklą. Kaip tai padaryti su advento kalendoriumi? Įsitaisykite patogiai, mes jums papasakosime.

Advent calendar ideas for strenghtening online shop’s brand.

Prekių atskleidimas

Atskleiskite savo pasirinktas prekes po vieną kiekvieną gruodžio dieną. Galite netgi pabrėžti, kodėl jos būtų puikios Kalėdų dovanos!

Tarkime, kad parduodate įvairių rūšių gurmaniškas kavos pupeles. Kiekvieną dieną pasidalinkite žiniomis apie kavą klientus įtraukiančiu būdu. Pavyzdžiui, vieną dieną galite rekomenduoti ypatingą kavos rūšį, mėgstantiems stiprią, aromatingą kavą, o kitą dieną pristatyti švelnų mišinį tiems, kurie mėgsta ramiai gurkšnoti kavą rytais.

Individualūs pasiūlymai

Žmonės mėgsta turėti galimybę nuspręsti, kaip atrodys galutinė prekė. Tai lyg automobilio pirkimas, kai suteikiama galimybė pasirinkti skirtingų dalių spalvas arba nuspręsti, kokias savybes įtraukti. Žmonėms patinka šis procesas, nes tuomet jie įsigyja automobilį, kuris tarsi pagamintas specialiai jiems.

Tas pats principas galioja bet kuriai prekei! Įsivaizduokite, jei galėtumėte įtraukti savo klientus, pasiūlydami jiems galimybę individualiai pritaikyti prekes konkrečiai advento kalendoriaus dienai.

Nebūtina visko labai apsunkinti – tai gali būti kažkas visiškai paprasto, pavyzdžiui, prekės pakuotė.

O jei parduodate juvelyrinius dirbinius, gruodžio 1 d. galite pakviesti savo klientus susikurti savo individualų žiedą, o 2 d. jie galėtų pritaikyti pakabuką grandinėlei ir t. t. Tai smagus ir įtraukiantis būdas, o klientams jūsų prekės atrodys dar įdomesnės ir unikalesnės.

Klientų atsiliepimai

Kiekvieną dieną pasidalinkite patenkinto kliento atsiliepimu. O galbūt dieną padarykite dar ypatingesne? Galite įtraukti specialų pasiūlymą ar nuolaidą būtent tai prekei, taip kasdien sukurdami staigmeną advento kalendoriuje. Tai neabejotinai praskaidrins klientų dieną!

Advento kalendoriaus idėjos potencialiems klientams

Jei norite palaipsniui užsitarnauti žmonių pasitikėjimą jūsų prekių ženklu, pateiksime keletą pavyzdžių, kaip tai padaryti panaudojant advento kalendorių.

Advent calendar ideas for attracting leads to online shop.

Virtualūs užsiėmimai ar dirbtuvės

Jei norite pritraukti potencialius klientus – parodykite jiems, kodėl jie turėtų apsilankyti būtent jūsų e. parduotuvėje. Supažindinkite juos ne tik su savo prekėmis, bet ir papasakokite, ką dėl jų darote. Galite paskirti skirtingas advento kalendoriaus dienas virtualiems užsiėmimams ar dirbtuvėms, susijusiems su jūsų prekėmis, pavyzdžiui, maisto e. parduotuvė gali pasiūlyti maisto gaminimo pamoką, o technologijų parduotuvė – produktų demonstravimą.

Ir nepamirškite palaikyti ryšio su dalyviais, kad jie galėtų tapti jūsų ištikimais klientais!

Surinkite el. pašto adresus ir pasiūlykite nuolaidas ar specialius pasiūlymus

Mes visi esame tai patyrę apsiperkant internetu, tiesa? E. parduotuvėje pasidalinate savo el. paštu, o mainais gaunate nedidelę nuolaidą. Tai paprasta, bet veiksminga strategija. Dabar e. parduotuvė gali jums atsiųsti daugiau specialių pasiūlymų.

Kiekvieną dieną pasiūlykite nedidelę dovanėlę ar įvairių rūšių nuolaidas kaip padėką potencialiam klientui, kuris pasidalino savo el. pašto adresu. Situacija naudinga visiems: potencialūs klientai gauna išskirtinę nuolaidą ar dovaną, o jūs galite išplėsti savo el. pašto adresų sąrašą. Ši strategija ne tik įtraukia žmones, bet ir padeda didinti klientų bazę.

Advento kalendoriaus idėjos bendruomenės įtraukimui

Galbūt norite ne pritraukti naujų potencialių klientų, bet išlaikyti esamos auditorijos susidomėjimą ir įsitraukimą? Štai keletas idėjų, kaip tai padaryti!

Advent calendar ideas for online business community engagement.

Viktorina

Jūsų esama auditorija turbūt jau jus pažįsta, tad kiekvieną advento kalendoriaus dieną užduokite su jūsų prekėmis susijusius klausimus. Pirmąjį teisingą atsakiusįjį galite apdovanoti nuolaida ar nemokama preke.

Paslėpti nuolaidų kodai

Įtraukite savo bendruomenę į smagų žaidimą, skatinantį ieškoti nuolaidų kodų. Šiuos kodus galite paslėpti savo produktų aprašymuose, socialinės žiniasklaidos įrašuose, biografijoje ir svetainėje. O kad palengvintumėte medžioklę savo auditorijai, įtraukite naudingų patarimų, kaip juos rasti.

Kasdien po istoriją

Kad belaukiant Kalėdų, jūsų klientų ratui laukimas neprailgtų, kasdien pasidalinkite istorija ar įdomiu faktu apie jūsų prekių ženklą ar prekes. Ta ne tik leis klientams dar labiau su jumis susipažinti, bet ir išlaikys susidomėjimą ir norą sužinoti daugiau! 

Paskatinkite savo auditoriją prisijungti ir pasidalinti savo įspūdingomis istorijomis ar patirtimi su jūsų prekių ženklu. Tai puikus būdas užmegzti stipresnį ryšį su klientais ir paversti savo e. parduotuvę smagia bendruomene.

Norų sąrašo loterija

Paskatinkite savo klientus sudaryti norų sąrašą jūsų e. parduotuvėje ir kiekvieną dieną atsitiktine tvarka išrinkite vieną laimingąjį, kad padovanotumėte prekę iš jo sąrašo.

Žaidimas „Atspėk prekę“

Įkelkite susiliejusį prekės vaizdą arba vaizdą stambiu planu ir leiskite klientams atspėti, kokia tai prekė, kad galėtų ją laimėti.

Advento kalendoriaus idėjos pardavimams

Žmonės pasiruošę apsipirkti Kalėdoms, o jūs – parduoti. Reikia tik galutinio akcento, kad potencialūs klientai nedvejotų ir apsipirktų jūsų, o ne konkurentų e. parduotuvėje. Paruošėme keletą konkrečių advento kalendoriaus idėjų, kurios padės jums sudominti klientus.

Advent calendar ideas for attracting online shop sales.

Dienos pasiūlymų kalendorius

Kiekvieną dieną pasiūlykite unikalią nuolaidą konkrečiai prekei ar prekių kategorijai. Tai nesunku atvaizduoti svetainėje naudojant virtualų advento kalendorių.

Nemokamas dovanų pakavimas

Gruodis – įtemptas mėnuo ir ne visi turi laiko supakuoti visas dovanas. Pasiūlę klientams sutaupyti laiko, galite juos paskatinti pirkti būtent jūsų e. parduotuvėje.

Skirtingą advento kalendoriaus dieną parinkite skirtingą pakavimo stilių ir pasiūlykite nemokamą dovanų pakavimą bet kuriai įsigytai prekei. Šis nedidelis gestas ne tik pradžiugins jūsų klientus, bet ir paskatins juos dažniau apsilankyti ir pirkti jūsų e. parduotuvėje.

Pasiruošę būti kūrybingi ir linksmai laukti švenčių?

Nuoširdžiai tikimės, kad mūsų blogas jus įkvėpė ir pasisėmėte idėjų šventiniam laikotarpiui. Nepaisant jūsų verslo tikslų, nepamirškite pasinerti ir pasimėgauti šventinio laikotarpio džiaugsmais. Linkime visokeriopos sėkmės.

Tikime, kad jums tikrai pavyks įgyvendinti savo idėjas! O mes jus palaikysime kiekviename žingsnyje.

Susiję straipsniai

#
Verslui

Kaip išnaudoti socialinius tinklus e. parduotuvės pardavimams didinti?

Pamirškite sulėtėjusius pardavimų tempus – įvaldykite socialinius tinklus ir pardavimai pas jus ateis patys. Apie sėkmingą socialinių tinklų planavimą ir įgyvendimą jums papasakos ypatingas svečias – socialinių medijų marketingo ekspertas Darius Gerulis.

#
Verslui

E. komercijai naudingi teksto, dizaino ir video įrankiai

Savo e. parduotuvei ieškote įrankių, kurie padėtų pagreitinti ir palengvinti dizaino, teksto ir vaizdo įrašų redagavimo darbus? Jūsų patogumui dalinamės įrankiais, kuriuos E-commerce Talks webinare pristatė Paysera bendrasavininkas ir e. komercijos ekspertas Audrius Lučiūnas.

#
Verslui

10+ rinkodaros patarimų e. parduotuvėms: kaip pateikti akcijas, padidinti pardavimus, bet nenusimauti kelnių?

Artėjant didžiausiam pardavimų ir pirkimų laikotarpiui, daugelis e-komercijos rinkos dalyvių suka galvą – kaip išsiskirti masinių nuolaidų jūroje, kaip pritraukti impulsyvius šventinio sezono pirkėjus ir paskatinti juos sugrįžti? Paysera bendraįkūrėjas ir 15+ metų e-komercija užsiimantis Audrius Lučiūnas dalinasi savo įžvalgomis ir patarimais e. prekybos rinkodaros srityje. Kiek iš jų jau žinojote?