Visos kategorijos
Verslui

Kuo lanksčios darbo sąlygos naudingos jūsų įmonei?

How flexible work conditions benefit your company.
Ar žinojote, kad lanksčios darbo sąlygos gali padėti jūsų verslui sutaupyti pinigų ir padidinti darbuotojų produktyvumą? Paysera jau įsitikino, kad lankstumas prisideda prie geresnės darbuotojų savijautos darbe, o įmonei – padeda suklestėti. Skaitykite toliau ir sužinokite, kaip lankstumas gali būti naudingas ir jūsų verslui!

Ką turime omenyje sakydami „lanksčios darbo sąlygos“

Lanksčios darbo sąlygos apima ne tik nuotolinio ir hibridinio darbo modelius. Tai gali būti ir lanksčios darbo valandos, trumpesnė darbo savaitė, lanksti atostogų politika, galimybė keisti darbo lokaciją ar derinti pamainas.

Jūsų įmonė neprivalo siūlyti darbuotojams visko iš karto. Tačiau suteikus šiek tiek lankstumo gali padidėti darbuotojų produktyvumas bei motyvacija, pagerėti jų emocinė savijauta, o darbuotojų kaita – sumažėti.

Nuotolinio darbo privalumai

Nuotolinis darbas suteikia keletą svarbių privalumų tiek verslo savininkams, tiek darbuotojams. Remiantis 2022 m. Statista ataskaita, 22 % respondentų didžiausiu privalumu dirbant nuotoliniu būdu įvardijo lankstų darbo grafiką. Lankstumas leidžia darbuotojams veiksmingiau palaikyti balansą tarp darbo ir asmeninio gyvenimo, todėl didėja jų pasitenkinimas darbu bei produktyvumas.

Be to, nuotolinis darbas suteikia laisvę gyventi ir dirbti ten, kur norisi, ir padeda sutaupyti daug laiko, nes nereikia kasdien važiuoti į darbą ir atgal. Visa tai gali paskatinti darbuotojų moralę ir sumažinti įmonės sąnaudas.

Panagrinėkime nuotolinio darbo privalumus detaliau.

Remote work helps employees avoid being stuck in traffic.

Motyvuoti darbuotojai ir didesnis įsitraukimas

Verslo savininkai nori, kad darbuotojai būtų motyvuoti ir įsitraukę, p darbo vietą vertintų kaip savo pačių įmonę. Deja, net (o gal ypač) labiausiai motyvuoti darbuotojai gali perdegti. Kad jie išliktų motyvuoti ir įsitraukę, darbdaviai turėtų rūpintis jų gerove ir suteikti lanksčias darbo sąlygas. Juk verslas yra ne tik įmonės ir jos klientų, bet ir darbdavio bei darbuotojo sandoris.

Pasitenkinimas darbu ir sumažėjusi darbuotojų kaita

Naujų darbuotojų samdymas ir apmokymas kainuoja brangiai. Dėl konkurencingos darbo rinkos rasti tinkamus kandidatus į tam tikras pareigas yra dar sunkiau. Suradę tinkamus žmones, nepraraskite jų vien dėl to, kad  jie nori retkarčiais dirbti iš namų. Parodykite pasitikėjimą, leisdami darbuotojams patiems planuoti savo darbo laiką ir pasirinkti darbo vietą – tai atsipirks jų lojalumu ir didesniu produktyvumu. Mes patys tuo įsitikinome dirbdami Paysera.

Flexible work conditions help retain employees.

Padidėjęs produktyvumas

Kalbant apie darbuotojų produktyvumą…

Kai darbuotojai gali kontroliuoti savo darbo sąlygas, jie pasiekia geresnių rezultatų. Tai patvirtina ir „Capgemini“ ataskaita, rodanti, kad 2020 m. trečiąjį ketvirtį net 68 % organizacijų, įdiegusių nuotolinį darbą, pastebėjo IT ir skaitmeninių funkcijų našumo augimą.

Tą patvirtina ir patys darbuotojai: 2022 metais 44 % nuotoliu dirbančių darbuotojų teigė, kad dirbo daugiau nei ankstesniais metais.

Mažesnės sąnaudos

Biuro nuoma, įranga, komunalinės paslaugos – visa tai kainuoja. Nors mes nesiūlome visiškai atsisakyti biuro, nuotolinis ar hibridinis darbo modelis gali ženkliai sumažinti verslo išlaidas.

Kvalifikuotų darbuotojų pritraukimas

Lankstus darbo modelis atveria duris talentams iš viso pasaulio. Geriausi specialistai rinksis jus, jei pasiūlysite tai, ko kiti negali – pasitikėjimą ir lankstumą.

Flexible work conditions will help a company attract skilled employees.

Iššūkiai – įveikiami

Yra nuomonė, kad lankstus darbas apsunkina komandos valdymą. Tačiau tinkamai parinkti įrankiai užduotims valdyti, laikui planuoti, susitikimams organizuoti ir bendrauti padeda sklandžiai valdyti nuotolines ir hibridines komandas. Yra daugybė programinės įrangos sprendimų, palengvinančių darbo valdymą dirbant tiek nuotoliniu būdu, tiek biure – tereikia skirti šiek tiek laiko išsirinkti tinkamiausius jūsų verslui!

Paysera sėkmės istorija

Mūsų įmonėje dirba daugiau kaip 500 darbuotojų iš 25 pasaulio šalių. Pasitikėjimas ir lankstumas – tai du mūsų sėkmės ir augimo ramsčiai. Jei pavyko mums, jūs taip pat galite tai padaryti!

Susiję straipsniai

#
Visuomenė

Pasaulinė psichikos sveikatos diena: kaip darbuotojų gerove rūpinasi Paysera?

Ar žinojote, kad depresija ir nerimo sutrikimai yra dvi dažniausiai pasitaikančios psichikos sveikatos problemos pasaulyje? Minėdami pasaulinę psichikos sveikatos dieną, norime atkreipti dėmesį į šią sudėtingą temą ir pasidalinti tuo, ką darome, kad Paysera darbuotojai jaustųsi laimingi.

#
Visuomenė

Žodžio „ačiū“ galia įmonėje

Nuostabus jausmas, kai kažkas tikrai įvertina jūsų sunkų darbą ir suranda laiko pasakyti „ačiū“, tiesa? Galbūt kai kuriems žmonėms atrodo, kad už atliktą darbą užtenka atlyginimo. Tačiau mes nesutinkame. Ištarti gerą žodį užtrunka vos akimirką, tačiau tai padeda kurti stiprius, ilgalaikius darbo santykius. Tad aptarkime mūsų naują iniciatyvą, skirtą skatinti darbuotojus palaikančią darbo aplinką.

#
Visuomenė

Karjera ir vaikai: kaip tai suderina Paysera darbuotojai?

Dirbate ir auginate vaikus? O galbūt su nerimu planuojate tai ateityje? Paysera maždaug 50 % darbuotojų, tarp jų ir vadovaujančias pareigas užimantys darbuotojai, yra ne tik puikūs specialistai darbe, bet ir atsidavę tėvai namuose. Todėl artėjančių Mamos ir Tėvo dienų proga pakalbinome keletą iš jų apie tai, kaip jiems sekasi atrasti tą tobulą profesinio ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą dirbant technologijų srityje.