Visos kategorijos
Paslaugos

Ką Paysera planuoja 2022 metais?

Kostas Noreika
#
Kostas Noreika – Paysera įkūrėjas ir akcininkas
Greitai besikeičiančioje ir itin konkurencingoje verslo srityje planuoti iš anksto yra būtina, bet kartu ir praktiškai neįmanoma. Viena vertus, turime turėti aiškią viziją ir tikslus tam, kad mūsų komandos žinotų, kokius darbus turi atlikti ir kokia linkme eina įmonė, taip pat, kad klientai žinotų ko gali iš mūsų tikėtis, kita vertus, turime būti pakankamai lankstūs, kad galėtume įgyvendinti spontaniškas idėjas, ir nepraleistume versle labai svarbių „dabar arba niekada“ momentų. Turėdami omenyje šiuos dalykus – kviečiame susipažinti su maža dalimi to, ką planuojame pristatyti 2022 metais.

Superprogramėlė su daugybe papildomų funkcijų 💫

Tranziciją į superprogramėlę Paysera pradėjo dar 2021 m., tačiau galima sakyti, kad patys to net nesuvokdami, ta linkme keliavome nuo pat programėlės gimimo. 

Paysera Tickets buvo pirmoji integracija į programėlę – naudodamiesi ja galite įsigyti bilietus į įvairius renginius, kurie yra platinami per mūsų sistemą. 

Be to, (priklausomai nuo šalies) galite naudotis įvairių paskolų teikėjų paslaugomis ir apsipirkinėti populiariausiose e. parduotuvėse per mūsų mobiliąją programėlę. 

Tačiau tai tik pradžia –  jūsų laukia dar daugiau naujų ir įdomių dalykų 👇

Siuntų atsiėmimo punktai – Lockers 📦

Paslauga, kuri 2021 m. buvo labai laukiama ir palankiai vertinama, jau visai čia pat. Atlikę keletą patobulinimų, oficialiai žengsime į mums naują sritį ir pasiūlysime kurjeriams bei privatiems asmenims galimybę naudotis mūsų paštomatų tinklu – Lockers.

Jei apie tai girdite pirmą kartą, Lockers yra mobilūs siuntų atsiėmimo ir siuntimo punktai, kurie veikia naudodami saulės energiją bei kuriais gali naudotis įvairios siuntų pristatymo įmonės. Bet svarbiausia – juos galima atidaryti nuotoliniu būdu tiesiai iš savo telefono. Tai reiškia, kad jums nereikės laukti eilėje ir gaišti brangaus laiko. 

#

Investavimas į nekilnojamąjį turtą 🏗

2022 m. planuojame dar labiau išplėsti Paysera klientų investavimo galimybes. Iki šiol visi Paysera naudotojai per programėlę galėjo įsigyti investicinio aukso, o netrukus, integravus InRento, jie galės investuoti ir į nekilnojamąjį turtą, kurį galima nuomoti, ir taip gauti papildomo pelno. 

Būsenos puslapis

Tai ne tiek paslauga, kiek neatsiejama mūsų bendravimo su klientais dalis. Per kelias artimiausias dienas su jumis pasidalinsime savo veikimo būsenos puslapiu – jame visi klientai galės matyti artėjančius planuojamus techninės priežiūros darbus ar nenumatytus trikdžius, dėl kurių galėtų sutrikti paslaugų teikimas. 

Tai ne tik palengvins mūsų klientų aptarnavimo komandos darbą, bet ir užtikrins klientų ramybę, nes jie visada žinos, kur pasitikirinti, ar paslaugos veikia sklandžiai. 

#

Paysera bankas Sakartvele 🇬🇪

Prisijungus naujiems patikimiems partneriams ir gavę banko licenciją Sakartvele, tikimės, kad Paysera bankas šioje šalyje bus įsteigtas iki metų pabaigos.

Virtualios kortelės 💳

Dar viena ilgai laukta funkcija, kuri pasirodys jau visai netrukus – virtualios kortelės. Pristačius jas, Visa kortelėmis galės naudotis dar platesnis mūsų klientų ratas. 

#

Kliento pažinimo funkcija partnerių interneto svetainėse ℹ️

Kadangi esame finansų įstaiga, turime pažinti savo klientus – būtent tai ir reiškia KYC. Turime gerai išvystytus būtent tam skirtus procesus ir IT sprendimus, o 2022 m. planuojame šia supergalia pasidalinti su savo klientais, kuriems taip pat reikia identifikuoti savo klientus, pavyzdžiui, investavimo platformoms. 

Kol kas sustokime čia, nors iš tiesų yra ir daugiau naujovių, kurių atskleisti dar negalime. Tikimės, kad artimiausiais mėnesiais mūsų idėjos išvys dienos šviesą ir padės tūkstančiams klientų lengviau valdyti savo finansus ir kasdienius įpročius naudojantis mūsų paslaugomis. Linkime produktyvių metų, tikėjimo pokyčiais, ir, žinoma, sveikatos. 

AUTORIUS:
Kostas Noreika
„Paysera LT“ įkūrėjas ir akcininkas

Susiję straipsniai

#
Paslaugos

Svarbiausios Paysera mobiliosios programėlės funkcijos 2021-aisiais

Kiekvieną mėnesį, o kartais ir dažniau, Paysera mobilioji programėlė išleidžia naujas funkcijas bei patobulinimus. Kai kurie jų – vos pastebimi net ir akyliausiai akiai, kiti patenka į naujienų portalus ir iš karto tampa populiarūs tarp klientų. Pasitikrinkite, kurias iš 2020-aisiais pristatytų funkcijų jau išbandėte. O kokių turėtumėte su nekantrumu laukti šiais metais? Paruošėme naujovių kiekvieno skoniui! 

#
Paslaugos

Paysera klientus aptarnaus visą parą

Nuo kovo 1-osios Paysera anglų kalba klientus aptarnaus visą parą, kiekvieną dieną. Konsultuotis bus galima telefonu, elektroniniu paštu ir gyvo pokalbio (angl. live chat) formatu internetinėje svetainėje. 

#
<br> Visuomenė

Paysera darbuotojai išvyksta darbostogų į Meksiką ir Žaliojo Kyšulio salas!

Pandemija bei daugelyje valstybių įvesti kelionių draudimai privertė atšaukti ne vieno keliautojo planus, tačiau pagaliau Paysera paskelbė, jog kelios dešimtys darbuotojų artimiausiu metu darbostogų vyks į Meksiką ir Žaliojo Kyšulio salas. Junkis prie Paysera komandos ir prisijunk prie artėjančių kelionių!