Kodėl prašome asmeninės informacijos? 

„Pažink savo klientą“ (angl. Know your customer)

Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes – ne išimtis. 

Pagal šį principą periodiškai apklausiame klientus apie jų finansinę veiklą bei skatiname naudotojus nuolatos atnaujinti savo asmeninius duomenis. Šis procesas nėra susijęs su jokiais nusikalstamos veiklos įtarimais ir yra taikomas be išimties visiems mūsų klientams. Informacijos rinkimas užkerta kelią finansiniams sukčiams, tapatybės vagims bei padeda užtikrinti Jūsų lėšų ir interesų saugumą. 

#
Asmeniniai duomenys

Kontaktai, pilietybė, gyvenamoji vieta, veiklos sritis ir pan. 

Finansiniai duomenys 

Lėšų šaltiniai, naudos gavėjai, disponuojamos sumos ir jų paskirtis.

Klausimai įmonėms 

Vykdomos ekonominės veiklos rūšis ir apimtis, teritorija, verslo partneriai ir rizikos pobūdis.

Konkretūs mokėjimai 

Informacija apie konkrečios mokėjimo operacijos detales.

  • Atliekant registraciją; 
  • Maždaug kartą per metus, siekiant atnaujinti turimą informaciją;
  • Pastebėjus neįprastą veiklą, vykdant didesnį mokėjimą ar besikartojančias smulkias operacijas. Tokiais atvejais galime užduoti papildomus klausimus apie operacijos paskirtį, lėšų šaltinį ir pan.

Klientai, laiku nepateikę prašomų duomenų, kai kuriais atvejais nebegalės naudotis tam tikromis finansinėmis paslaugomis. 

Kuo operatyviau ir tiksliau atsakysite į visus mūsų užduodamus klausimus ir pateiksite reikiamus dokumentus bei informaciją – tuo greičiau galėsime įvykdyti Jūsų pervedimą, nuimti apribojimus nuo sąskaitos ar tiesiog suteikti Jums visas teises naudotis Paysera paslaugomis. 

Klientų asmeninę informaciją saugome atsakingai ir nenaudojame jos jokiais kitais, su saugumu nesusijusiais tikslais. 

Vis dėlto, bendradarbiaujame su teisėsaugos institucijomis, kurios turi teisę kreiptis į finansines paslaugas teikiančias įstaigas ir prašyti pateikti turimą informaciją apie kliento finansinę veiklą.

KYC (angl. know your customer; liet. pažink savo klientą) – tai visi veiksmai, leidžiantys mums bei kitoms finansų įstaigoms pažinti savo klientus ir pastebėti jiems neįprastą elgesį. 

Klausimynai. Anketų pildymas yra privalomas be išimties visiems klientams ir jis nėra susijęs su jokiais nusikalstamos veiklos įtarimais. 

Informacija. Klientai gali būti prašomi pateikti įvairią informaciją – nuo savo kontaktinių duomenų iki konkrečių finansinių operacijų detalių. Ši informacija kruopščiai saugoma ir nenaudojama rinkodaros ar kitais, su saugumu nesusijusiais tikslais. 

Lėšų apsauga. Tokio pobūdžio prevenciją vykdome tam, kad nuo finansinių sukčių būtų apsaugoti ne tik mūsų klientų, bet ir kitų žmonių lėšos ir interesai.

Įstatymai. Klientų pažinimą kontroliuoja įstatymai, kuriais vadovaujasi visos finansinės institucijos. Nuolatinis klientų pažinimas ir informacijos atnaujinimas yra viena iš pinigų plovimo ir terorizmo prevencijos sudedamųjų dalių. 

#

Turite daugiau klausimų?

Jei Jūsų sąskaita buvo apribota ar uždaryta arba norite sužinoti, kaip to išvengti – skaitykite mūsų įrašą apie saugumo priemones, kurias naudojame mes bei daugelis kitų finansinių institucijų.

Jei dar neradote visų atsakymų, kreipkitės į Paysera klientų aptarnavimo centrą.