Kaip uždaryti nenaudojamą Paysera sąskaitą?
Ką reikia padaryti prieš uždarant sąskaitą?
Prieš uždarydami savo Paysera sąskaitą, patikrinkite keletą dalykų:
Ar jūsų sąskaitoje nėra neigiamo likučio
Ar turite Visa mokėjimo kortelę
Ar jūsų sąskaitoje neliko lėšų
💸 Įsiskolinimai (neigiamas balansas). Jei jūsų Paysera sąskaitoje yra likę įsiskolinimų – jos uždaryti negalėsite, kol jų nepadengsite. Kad padengtumėte neigiamą likutį, jums reikės papildyti savo sąskaitą.
Norėdami papildyti sąskaitą, atsidarykite Paysera mobiliąją programėlę, pasirinkite Papildytisąskaitą, tuomet šalį ir papildymo valiutą – pamatysite tolesnių veiksmų instrukcijas.
Taip pat galite prisijungti per Paysera internetinę bankininkystę – bank.paysera.com. Prisijunkite ir pasirinkite Sąskaitos ir kortelės > Papildymo instrukcijos. Nurodykite šalį ir valiutą, ir jums bus pateiktos sąskaitos papildymo instrukcijos.💳 Visa kortelė. Jei turite Visa kortelę – prieš uždarydami sąskaitą turėtumėte ją visam laikui užblokuoti. Pinigų likutį, jei toks yra, galite išsigryninti ar persivesti į kitą banko sąskaitą.
Norėdami užblokuoti kortelę, prisijunkite prie Paysera mobiliosios programėlės > eikite į Kortelės > Laikinai blokuoti > Blokuoti kortelę.
💰Lėšų likutis. Prieš uždarydami sąskaitą pirmiausia turite pervesti likusias lėšas į kitą sąskaitą arba jas išsiimti. Norint uždaryti sąskaitą, jos likutis turi būti lygus nuliui.
Jei jūsų paskyra nėra identifikuota, ir negalite patys pervesti lėšų, prieš uždarydami sąskaitą pateikite mums savo banko sąskaitos, į kurią bus pervestos lėšos, duomenis.
Būtina nurodyti šiuos banko sąskaitos duomenis:
- Jūsų vardas ir pavardė
- Jūsų adresas
- Jūsų banko sąskaitos numeris
- SWIFT ir (arba) BIC kodas
- Jūsų banko adresas
Ką daryti toliau, norint uždaryti sąskaitą? ❌
Atlikę aukščiau išvardintus būtinus veiksmus, kreipkitės į mus el. paštu [email protected] iš mūsų sistemoje patvirtinto jūsų el. pašto adreso arba telefonu +37052071558 iš paskyroje registruoto telefono numerio ir paprašykite ištrinti Paysera paskyrą.
Padėkite mums tobulėti 🤝
Kviečiame pasidalinti priežastimis, kodėl nusprendėte uždaryti savo sąskaitą, ir taip padėti mums tobulėti. Galbūt jums trūko kokių nors paslaugų? Gal mūsų klientų aptarnavimas nebuvo pakankamai efektyvus? Pasiūlymų ir pastebėjimų lauksime el. paštu, adresu [email protected].