Pdf
Grįžti į turinį

Informacija atnaujinta: 2025-04-24

PAYSERA KORTELIŲ TERMINALO NUOMOS SUTARTIS

Sąvokos:

  • 1. Bendroji sutartisBendroji mokėjimo paslaugų sutartis verslo Paslaugos gavėjams.

  • 2. Paysera POS sutartis - Paysera POS pardavimo sistemos įrankio paslaugų sutartis.

  • 3. Paslaugos gavėjas – fizinis ar juridinis asmuo, kuris užsako kortelių terminalus.

  • 4. Kortelių terminalas - Įranga, skirta pirkėjams surinkti mokėjimus kortelėmis naudojantis Paysera POS paslauga. Individualūs Kortelių terminalo parametrai nurodyti Sutarties Specialiojoje dalyje.

  • 5. Kainoraštis - Paysera POS virtualios kasos ir susijusių paslaugų įkainiai, esantys https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kainos/paysera-pos-ikainiai.

  • 6. PVM Sąskaita Faktūra - Dokumentas, patvirtinantis paslaugos suteikimą ir atliekantis Priėmimo - perdavimo akto funkciją.

  • 7. Normalus nusidėvėjimas - kortelių terminalo būklės pokyčiai, kurie natūraliai atsiranda dėl įrenginio naudojimo pagal paskirtį, netrukdo tolesniam tinkamam jo funkcionavimui. Normaliu nusidėvėjimu laikomi paviršiniai įbrėžimai (nejaučiami nagu) bei nežymūs korpuso patrynimai ar spalvos pasikeitimai, kurie netrukdo įrenginio veikimui ir ekrano įskaitomumui.

  • 8. Kortelių terminalo likutinė vertė - Terminalo pradinė vertė, sumažinta proporcingai per 60 (šešiasdešimt) mėnesių laikotarpį nuo Kortelių terminalo perdavimo Paslaugos gavėjui dienos. Kiekvieną mėnesį vertė mažėja 1/60 dalimi Terminalo pradinės vertės. Pasibaigus 60 mėnesių laikotarpiui, Terminalo likutinė vertė laikoma lygia 0 (nuliui).

  • 9. Specialioji dalis - Individualizuotas dokumentas, kuriame nurodytas konkretus Terminalas, kaina, įsigijimo būdas ir kitos individualios sąlygos. Šis dokumentas laikomas specialiu susitarimu, kaip apibrėžta Bendrosios mokėjimo paslaugų sutarties 1.4 punkte.

  • 10. Visos kitos Sąvokos aiškinamos pagal Bendrąją sutartį, Paysera POS sutartį bei taikytinus teisės aktus.

Sutarties dalykas

  • 11. Paysera įsipareigoja suteikti Paslaugos gavėjui kortelių terminalą nuomos teise, o Paslaugos gavėjas įsipareigoja sumokėti nustatytą nuomos mokestį.

  • 12. Kortelių terminalas yra neatsiejamai susijęs su Paysera POS paslauga ir netinka būti naudojamas su kitų tiekėjų paslaugomis. Nutrūkus Paysera POS sutarčiai nutrūksta ir ši Sutartis.

  • 13. Kortelių terminalo nuomos sutartis yra neterminuota.

Kortelių terminalo perdavimas ir priėmimas

  • 14. Kortelių terminalas pristatomas Paslaugos gavėjo nurodytu adresu Lietuvos Respublikos teritorijoje, arba atsiimamas Paysera klientų aptarnavimo skyriuje. Kortelių terminalo nuomos laikotarpis prasideda nuo jo priėmimo - perdavimo dienos.

  • 15. Paysera įsipareigoja, iki kortelių terminalo priėmimo - perdavimo dienos atlikti kortelių terminalo techninę ir programinę integraciją, užtikrinančią, kad Paslaugos gavėjas galėtų naudotis mokėjimų kortele funkcionalumu.

  • 16. Paslaugos gavėjas, priimdamas kortelių terminalą naudojimui (nepasirašant PVM sąskaitoje - faktūroje kartu atliekančioje ir priėmimo - perdavimo akto funkciją laikoma, kad kortelių terminalas priimtas nuo pirmos mokėjimo operacijos atlikimo momento ar kvito atspausdinimo, ir Šalys įgyja tokias pat teises ir pareigas, kaip pasirašius priėmimo - perdavimo aktą), patvirtina, kad priimamas kortelių terminalas yra tinkamos išorinės būklės, įsijungia ir veikia. Paslaugos gavėjas įsipareigoja per 2 darbo dienas nuo terminalo gavimo momento informuoti Paysera raštu apie bet kokius akivaizdžius išorinius defektus ar neveikimą. To nepadarius, laikoma, kad terminalas gautas tvarkingas ir veikiantis.

  • 17. Nuo kortelių terminalo priėmimo Paslaugos gavėjas privalo užtikrinti kortelių terminalo apsaugą nuo fizinių pažeidimų, netinkamos aplinkos poveikio (vandens, temperatūros, kitų aplinkos veiksnių poveikio) ir kitokios žalos.

  • 18. Paslaugos gavėjas privalo Atlyginti Paysera patirtas Kortelių terminalo remonto ir pristatymo išlaidas visais atvejais, kai Kortelių terminalas remontuojamas/keičiamas ne dėl Paysera kaltės. Remonto kaina nustatoma pagal Paysera gautą paslaugos tiekėjo sąmatą. Prarasto ar nepataisomai sugadinto terminalo atveju, Paslaugos gavėjas privalo atlyginti Paysera nuostolius, sumokėdamas Terminalo likutinę vertę, apskaičiuotą praradimo ar nepataisomo sugadinimo konstatavimo dienai.

Šalių įsipareigojimai

  • 19. Paslaugos gavėjas įsipareigoja laiku ir tinkamai mokėti Nuomos mokestį, priimti Kortelių terminalą Sutartyje nustatyta tvarka.

  • 20. Kortelių terminalą siunčianti Šalis privalo pasirūpinti saugu kortelių terminalo supakavimu, užtikrinančiu apsaugą siuntimo metu. Paysera, gavusi grąžintą Kortelių terminalą, per 5 (penkias) darbo dienas atlieka jo techninės būklės patikrinimą, ir priima sprendimą dėl terminalo.

  • 21. Kortelių terminalo techninį aptarnavimą ir remontą organizuoja ir atlieka tik Paysera, ar jos pasitelkti asmenys.

  • 22. Kortelių terminalo praradimo ar vagystės atveju Paslaugos gavėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 24 valandas nuo sužinojimo momento, apie tai raštu informuoti Paysera ir, vagystės atveju, kreiptis į teisėsaugos institucijas.

  • 23. Kortelių terminalo gedimo (jei jis pripažįstamas nepataisomu ar praradimo atveju Paslaugos gavėjas įsipareigoja per 10 darbo dienų nuo Paysera informavimo dienos atlyginti Paysera patirtus nuostolius sumokant Terminalo likutinę vertę. Tam, kad toliau naudotis Paysera POS paslauga, gali būti sudaroma naujo terminalo nuomos sutartis.

  • 24. Paysera neatsako už Paslaugos gavėjo nuostolius, susijusius su Kortelių terminalo gedimu, paslaugų teikimo sustabdymu ar ribojimu, įskaitant, bet neapsiribojant, prarastomis pajamomis, duomenų praradimu, sutrikusia veikla, alternatyvių paslaugų ar įrenginių naudojimo išlaidomis ar bet kokiais kitais tiesioginiais ar netiesioginiais nuostoliais, kurie kilo dėl techninių sutrikimų, planinių ar neplaninių techninės priežiūros darbų, trečiųjų šalių veiksmų ar kitų aplinkybių, kurių Paysera negali kontroliuoti.

  • 25. Kortelių terminalo eksploatacijai reikalingų medžiagų (pvz., popieriaus ritinėlių) įsigijimu ir susijusiomis išlaidomis rūpinasi Paslaugos gavėjas.

  • 26. Paslaugos gavėjas privalo naudoti kortelių terminalą tik pagal tiesioginę paskirtį, Sutartyje nustatytiems ir teisėtiems tikslams ir laikantis Sutarties sąlygų, ir tik Sutartyje nustatyta apimtimi.

  • 27. Paysera atsako tik už tuos Paslaugos gavėjo nuostolius, kurie kilo dėl Paysera kaltės ar didelio neatsargumo.

Programinė įranga ir naudojimo sąlygos

  • 28. Paslaugos gavėjas neturi teisės patekti į Kortelių terminalo vidų, koreguoti, adaptuoti, sukurti papildomų funkcionalumų ar kitu būdu fiziškai ar programiškai paveikti Kortelių terminalo ar bet kurios jo dalies veikimo. Esant poreikiui keisti ar papildyti kortelių terminalo funkcionalumą, Paslaugos gavėjas privalo kreiptis į Paysera dėl atitinkamų pakeitimų įgyvendinimo. Ši nuostata netaikoma Gamintojo instrukcijose numatytam Kortelių terminalo baterijos išėmimui/įdėjimui jos įkrovimo ar pakeitimo tikslu.

  • 29. Bet koks Paslaugos gavėjo savavališkas kortelių terminalo techninės ar programinės įrangos keitimas ar/ir bandymas ją paveikti laikomas esminiu šios Sutarties pažeidimu ir gali lemti Paysera teisę taikyti sankcijas, įskaitant naudojimosi kortelių terminalu apribojimą, prieigos blokavimą ar Sutarties nutraukimą.

  • 30. Paysera užtikrina Kortelių terminalo techninį veikimą ir, atsiradus gedimams, kuriuos privalo šalinti Paysera, pradeda gedimų šalinimo veiksmus ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo Paslaugos gavėjo pranešimo apie gedimą gavimo dienos, jei tokie gedimai priklauso nuo Payseros. Tais atvejais, kai gedimai nepriklauso nuo Payseros, Paslaugos gavėjas privalo nedelsdamas pranešti Payserai apie bet kokius Kortelių terminalo gedimus ar sutrikimus.

  • 31. Paysera turi teisę bet kuriuo metu atnaujinti ar pakeisti Kortelių terminalo techninę ar programinę įrangą. Jei dėl tokių pakeitimų reikalinga papildoma integracija, ją atlieka Paysera savo sąskaita ir per protingą terminą.

Kaina ir atsiskaitymo tvarka

  • 32. Kortelių terminalo mėnesio nuomos kaina yra nurodyta Specialiojoje dalyje, ji mokama iki 7 kiekvieno kalendorinio mėnesio dienos.

  • 33. Daugiau nei 3 darbo dienas nesant galimybės naudotis Kortelių terminalu dėl gedimo, nuomos mokestis už dienas, kai Kortelių terminalas neveikė kompensuojamas;

  • 34. Paslaugos gavėjas užtikrina, kad jo Paysera sąskaitoje būtų pakankamai lėšų visiems einamiesiems mokėjimams pagal šią Sutartį. Paysera turi teisę automatiškai nurašyti įmokas, kaip tai numato Bendroji sutartis. Jei lėšų nepakanka ir atsiskaityti vėluojama daugiau nei 60 kalendorinių dienų tai yra laikoma esminiu Sutarties pažeidimu.

Baigiamosios nuostatos

  • 35. Sutartis įsigalioja Paslaugos gavėjui pasirašius ir atsiuntus Paysera pasirašytą sutarties egzempliorių. Remiantis Bendrąja sutartimi Paysera parašas nėra reikalingas. Sutartis galioja iki visiško Šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo arba iki Sutarties nutraukimo.

  • 36. Praėjus 6 (šešiems) mėnesiams nuo Kortelių terminalo nuomos laikotarpio pradžios, kiekviena Šalis turi teisę nutraukti šią neterminuotą Sutartį nenurodydama priežasties, apie tai raštu įspėjusi kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.

  • 37. Pasibaigus Sutarčiai arba ją nutraukus, Paslaugos gavėjas privalo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas tiesiogiai ar per siuntų tarnybą grąžinti Kortelių terminalą Payserai. Laikoma, kad Paslaugos gavėjas pareigą grąžinti Kortelių terminalą įvykdė laiku, jeigu jis buvo perduotas siuntų tarnybai per šiame punkte nurodytą 5 darbo dienų terminą ir Payserai buvo pateiktas siuntos sekimo numeris. Kortelių terminalą siunčianti Šalis privalo pasirūpinti saugu kortelių terminalo supakavimu, užtikrinančiu apsaugą siuntimo metu. Nuomos mokestis skaičiuojamas įskaitant Kortelių terminalo išsiuntimo per siuntų tarnybą dieną. Nuomos mokestis nebeskaičiuojamas nuo kitos dienos po išsiuntimo dienos, su sąlyga, kad Paslaugos gavėjas pateikė siuntos sekimo numerį per šiame punkte nurodytą 5 darbo dienų terminą, Kortelių terminalas nėra naudojamas po išsiuntimo ir Paysera jį gauna ne vėliau kaip per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo išsiuntimo dienos. Jei terminalas gaunamas vėliau arba yra naudojamas po išsiuntimo, arba Paslaugos gavėjas nepateikia siuntos sekimo numerio laiku, Paysera turi teisę skaičiuoti nuomos mokestį iki faktinio terminalo gavimo dienos. Nuomos mokesčio skaičiavimas neatleidžia Paslaugos gavėjo nuo pareigos grąžinti Kortelių terminalą.

  • 38. Paysera registruoja gautą terminalą savo sistemoje ir per 5 (penkias) darbo dienas nuo gavimo atlieka detalų jo techninės būklės patikrinimą. Tuo atveju, jei patikrinimo metu nustatoma terminalo trūkumų, gedimų ar pažeidimų (išskyrus natūralų nusidėvėjimą), Paysera surašo defektų aktą/ataskaitą ir raštu (el. paštu) informuoja Paslaugos gavėją apie nustatytus trūkumus bei numatomą jų šalinimo kainą ar terminalo likutinę vertę.

  • 39. Paslaugos gavėjas yra materialiai atsakingas už terminalo būklę iki jo perdavimo Paysera ir, gavęs pranešimą apie trūkumus, privalo padengti visas remonto išlaidas, jei terminalas remontuotinas, arba sumokėti terminalo likutinę vertę, jei jis pripažįstamas neremontuotinu ar yra prarastas.

  • 40. Pasibaigus Sutarčiai arba Paslaugos gavėjui atsisakius Kortelių terminalo, grąžinamas Kortelių terminalas privalo būti tokios pačios būklės, kokios jis buvo perduotas Paslaugos gavėjui, atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą. Jei Kortelių terminalo būklė yra prastesnė nei perdavimo metu, Paslaugos gavėjas privalo atlyginti Kortelių terminalo būklės atstatymo išlaidas.

  • 41. Paslaugos gavėjas neturi teisės perduoti trečiajai šaliai teisių ir įsipareigojimų pagal šią Sutartį be rašytinio Paysera sutikimo.

  • 42. Visiems klausimams, neaptartiems šioje Sutartyje, POS sutartyje ir Bendrojoje sutartyje taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos.