Visos kategorijos
Visuomenė

Paysera pristato naująjį logotipą!

Justina Šidlauskienė
#
Šiandien, po 8-erių metų pertraukos, didžiuojamės galėdami pristatyti pirmąjį ir pagrindinį naujojo Paysera identiteto elementą – naują logotipą. Šis pakeitimas atspindi mūsų siekį pereiti prie superprogramėlės ir žymi naują įmonės pradžią – šviežesnį ir modernesnį įvaizdį, kuris kartu neša ir žinutę. Tai taip pat pirmasis iš daugelio kitų šiais ir ateinančiais metais suplanuotų prekės ženklo atnaujinimų.
#

Kodėl nusprendėme imtis pokyčių?

Žinojome, kad senasis Paysera logotipas neatitiko dabartinės įmonės vizijos. Ir ne tik logotipas, bet ir visas vizualinis identitetas. Esamas identitetas neperteikė esamos įmonės vizijos, atrodė pasenęs ir pernelyg sudėtingas bei neatspindėjo Paysera kaip novatoriškos finansinių technologijų įmonės su inovatyviais produktais ir paslaugomis.

Iš techninės pusės taip pat norėjome kažko kito, kas gerai atrodytų bet kokio dydžio ekrane ir su bet kokiais nustatymais. Taigi mūsų marketingo komanda kartu su talentingu grafikos dizaineriu Deividu Bielskiu pradėjo ieškoti naujo identiteto ir priemonių, kaip išreikšti Paysera prekės ženklo tapatybę žodžiu ir vizualiai. Rezultatas – prieš jūsų akis. Tai kažkas paprasto, bet kartu tobulai atspindinčio mūsų paslaugas ir viziją. 

#
Justina Šidlauskienė – Paysera Marketingo ir viešųjų ryšių departamento vadovė 

Naujasis identitetas įkvėptas klientų atsiliepimų 

Planuojant naujo identiteto kūrimo darbus, nusprendėme, kad kūrimo procese turėtų dalyvauti ne tik darbuotojai, bet ir mūsų klientai. Taigi, 2021 m. viduryje atlikome klientų apklausą siekdami išsiaiškinti, ką jie mano apie Paysera.

Iš atsiliepimų pamatėme, kad klientai apibūdina Paysera žodžiais „greita“, „lengva naudoti“, „geras kainos ir kokybės santykis“, „daug paslaugų“, „puiki alternatyva tradiciniams bankams“. Paysera sėkmės paslaptis visada buvo gebėjimas įsiklausyti į klientų poreikius ir būti vienu žingsniu priekyje – kurti naujus produktus šiems poreikiams patenkinti dar prieš klientams apie juos pagalvojus.

Taigi nusprendėme, kad naujas prekės ženklas turėtų būti kuriamas pasitelkiant formas, atspindinčias įsiklausymą į klientus, jų poreikius ir galimybę naudotis Paysera paslaugomis čia ir dabar – taip gimė asociacijos su pokalbio ikonėle (angl. chat) ir vietos žymekliu (angl. location pin) idėja.

Kaip raidė „P“ tapo mūsų naujo logotipo simboliu?

Raidė P tapo pagrindiniu mūsų prekės ženklo elementu. Ji primena stilizuotą pokalbių ikonėlę, simbolizuojančią gebėjimą išgirsti mūsų klientus. Mums tai reiškia, kad Paysera kuriame per nuolatinį santykį su klientais.

Šis grafinis simbolis taip pat pabrėžia mūsų būsimą tiesioginio pokalbio (angl. live chat) funkciją, kuri dar labiau patobulins Paysera mobiliąją programėlę ir pagerins klientų aptarnavimo greitį bei kokybę.

Ne mažiau svarbus dalykas, kurį galite pastebėti mūsų logotipe – asociacija į vietos žymeklį. Paysera yra vietinė ir tuo pat metu globali įmonė, o integruotos trečiųjų šalių paslaugos, prieinamos čia ir dabar, yra vienas iš pagrindinių mūsų privalumų. Suplanuotos naujos funkcijos, pvz., mokėjimas už automobilio stovėjimą, siuntų pristatymo užsakymas ir investavimas į nekilnojamąjį turtą, taip pat remiasi šia idėja, ir mes norėjome, kad mūsų logotipas tai atspindėtų. 

Nauja logotipo spalvų paletė

Naujas Paysera logotipas taip pat turi labiau išieškotą spalvų paletę – naudojami žalios bei du mėlynos spalvos atspalviai.

Šios spalvos simbolizuoja vertybes, kurias turime ir siekiame turėti: 
Mėlyna – pasitikėjimas, sąžiningumas, patirtis, inovacijos; 
Žalia – tvarumas ir gerovė.

#

Kas toliau?

Palaipsniui atnaujinsime logotipą įvairiose platformose – svetainėje, programėlėje, e. parduotuvėms skirtame mokėjimo lange ir t. t.

Bet tai tik užuomina į artėjančius pokyčius. Artimoje ateityje tikimės visiškai atnaujinti interneto svetainę, pakeisti Paysera produktų bei paslaugų dizainą. Taigi sekite naujienas apie mus socialiniuose tinkluose Facebook, LinkedIn, Twitter ir Instagram arba užsiprenumeruokite naujienas el. paštu :) 

Su meile, Paysera marketingo komandos vardu,
Justina

Autorius:
Justina Šidlauskienė
Paysera Marketingo ir viešųjų ryšių departamento vadovė

#
Asmeniniai finansai

10+ priežasčių, kodėl verta naudotis Paysera 

Ar prisimenate, pagal kokius kriterijus pasirinkote savo pirmąjį banką? Jį naudojo jūsų tėvai? O gal kortelę nemokamai gavote mokykloje? Bet ar tai tikrai galima laikyti pasirinkimu? Kviečiame pažvelgti į 10 dažniausių priežasčių, dėl kurių žmonės atsidaro Paysera sąskaitą.

#
Paysera HQ

Solidari su Ukraina: Paysera stabdys pervedimus į ir iš Rusijos, uždarys sąskaitas Rusijos klientams

Paysera – viena didžiausių ir ilgiausiai veikiančių Baltijos šalių finansinių technologijų bendrovių – solidarizuojasi su Ukraina bei mažina rizikas Rusijos rinkoje. Bendrovė nebeaptarnaus operacijų Rusijos rubliais, uždarys Rusijos klientų sąskaitas ir ribos pinigų siuntimą į šios šalies bankus ir iš jų. Bendrovė skatina kitus finansų rinkos dalyvius solidarizuotis su Ukraina ir nutraukti operacijas, susijusias su Rusija. 

#
Visuomenė

Kaip atrodys darbas Paysera 2022-aisiais?

Paysera darbuotojams stengiamės sukurti malonią ir įtraukiančią darbo aplinką ir jau dabar kartu mėgaujamės įvairiais privalumais. Naujų į žmones orientuotų iniciatyvų sąrašas išaugs dar 2022-aisiais. Pasitikrinkite ieškomas pozicijas ir skaitykite šį įrašą norėdami sužinoti daugiau.