📅 2020, birželis

Kaip išvengti sukčių ir įsitikinti, kad kalbate su Paysera?  



Šiandien apgavikai gali būti itin profesionalūs – būti mandagūs, laisvai ir intelektualiai kalbėti, kreiptis į Jus vardu bei palinkėti gražios dienos. Vis dėlto, neapsigaukite. Kalbėdami telefonu, niekada neatskleiskite svarbios informacijos, tokios kaip PIN, CVV kodų, kortelės numerio ar galiojimo datos, prisijungimo duomenų ir pan. Paysera konsultantai jų niekada neklaustų ir tai bus pirmasis ženklas, kad kalbate su telefoniniu sukčiumi. 
#

Kaip atpažinti, kad skambina ne Paysera? 🕵️‍♂️

Branginame savo klientų laiką ir jiems skambiname retai, o skambučio metu niekada neprašome pateikti savo asmeninės informacijos, tokios kaip: 

  • Kortelės numerio;
  • Kortelės PIN kodo;
  • Kortelės CVV numerio;
  • Kortelės galiojimo datos;
  • Prisijungimo prie Paysera sistemos slaptažodžio;
  • Elektroninio pašto slaptažodžio;
  • Mobiliosios programėlės prisijungimo kodo;
  • Patvirtinimo kodo, gauto SMS žinute;
  • Neprašome pervesti pinigų į tam tikrą sąskaitą;
  • Neliepiame pasikeisti slaptažodį 
  • Nesakome įvesti jokio kodo į programėlę ar internetinę Paysera svetainę ir pan. 

Šių duomenų dažniausiai prašo finansiniai sukčiai ir jų jokiais būdais neturėtumėte atskleisti trečiosioms šalims, kalbėdami telefonu ar socialiniuose tinkluose.

Jei sulaukėte panašaus pobūdžio skambučio – nedelsdami mums praneškite (+37052071558). 

Kaip su mumis susisiekti? 👋

Jei nesate tikri, ar tikrai bendraujate su mūsų konsultantu – nutraukite pokalbį ir perskambinkite mums oficialiais, internetinėje svetainėje skelbiamais numeriais, ar parašykite per mūsų oficialius socialinius tinklus. 

Twitter:

@paysera

LinkedIn: 

@paysera

#

Norėdami paklausti konkrečių klausimų apie savo sąskaitą, visada skambinkite mums, parašykite elektroninį laišką arba susisiekite paspaudę ant pokalbio ikonėlės mūsų internetiniame puslapyje

Stenkitės nenaudoti socialinių tinklų asmeninei informacijai pateikti ir jokiu būdų to nedarykite viešuose komentaruose.

Ką daryti susidūrus su sukčiais? ❌

  • Jei savo sąskaitoje pastebėjote pervedimą, kurio neatlikote – nieko nelaukdami susisiekite su mumis telefonu – +37052071558
  • Jei įtariate, jog kažkas turi prieigą prie Jūsų mokėjimo kortelės ar jos duomenų – iš karto ją užblokuokite. Tai galite padaryti akimirksniu, naudodamiesi Paysera mobiliąja programėle

Praneškite mums apie įtartinus atvejus ne tik tam, kad apsaugotumėte save, bet ir tam, kad apsaugotumėte kitus.