Privalumai ir galimybės



Kaip veikia MIP

Renkant įmokas naudojantis mokėjimo inicijavimo paslauga (MIP), klientas nėra tiesiogiai nukreipiamas į savo banko el. bankininkystės sistemą. Kadangi prisijungimas vyksta ne tiesiogiai, o per Paysera, bankas jį traktuoja kaip paprastą žmogaus prisijungimą ir pervedimą, dėl to bankas papildomai neapmokestina pardavėjo.

Mažesnė kaina

Dauguma Lietuvoje veikiančių bankų įmokų surinkimui vidutiniškai taiko 2-3 proc. mokestį. Tuo tarpu įmokas renkant naudojantis mokėjimo inicijavimo paslauga (MIP), mokestis sumažėja kone tris kartus.  

Saugumas

Rinkti įmokas per MIP yra taip pat saugu, kaip per BankLink, nes visi klientų prisijungimo duomenys priimami ir perduodami bankui yra koduojami SSL sertifikatu. Klientų prisijungimo duomenys nėra kaupiami ar saugomi MIP teikėjo sistemoje.

Reglamentavimas

MIP technologija reglamentuota 2015 metais Europos Sąjungos mokėjimo paslaugų PSD2 direktyvoje. Lietuvos bankas savo ruožtu parengė gerosios praktikos principus, kurių laikosi Paysera siekdama apsaugoti tiek vartotojus, tiek ir pardavėjus.
 

Informavimas realiu laiku

Naudojantis tiek BankLink, tiek ir MIP įmokos yra renkamos 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, o pardavėjas apie sėkmingai gautą mokėjimą informuojamas akimirksniu.
 

Pajamos vienoje sąskaitoje

Paprasta stebėti ir tvarkyti įmokas, nes nebereikia turėti atskirų sąskaitų skirtinguose bankuose. Įmokos renkamos vienoje Paysera sąskaitoje, todėl peržiūrėti išsamią statistiką ir ataskaitas yra dar paprasčiau.

Patogus administravimas

Paprasta administruoti vieną arba kelis įmokų surinkimo projektus, nes paskyra pasiekiama bet kuriuo paros metu ir iš bet kurios vietos, prisijungus prie Paysera elektroninių mokėjimų sistemos.

Nuo ko pradėti?



#
Registruokitės Paysera sistemoje.
#
Atlikite identifikaciją.
#
Susikurkite įmokų surinkimo projektą ir pasirinkite MIP būdą.