Klientų pažinimo skyrius


 
Ana klientų pažinimo skyrius

Labas, aš esu Ana, Klientų pažinimo ir analizės skyriaus vadovė. Klientų pažinimo ir analizės skyriaus veiklą geriausiai atspindi pagrindinis mūsų veiklos principas „Pažink savo klientą“. Būtent tai darome kiekvieną dieną.

Skyriaus specialistai atlieka klientų identifikaciją, tikrina pateiktų asmens dokumentų tikrumą, t. y. tikrina klientų duomenis, teikiamus registracijos metu, asmens dokumentus, pažinimo klausimynus, renka ir analizuoja papildomą informaciją bei priima sprendimą dėl santykių su klientais pradėjimo, tęsimo arba nutraukimo.

Taip pat atliekame periodinę retrospektyvinę juridinių bei fizinių klientų peržiūrą. Pagal tam tikrus parametrus sudarome klientų sąrašus, kurių veikla turi būti periodiškai patikrinama.

Mūsų veikla neatsiejama pinigų plovimo prevencijos dalis, todėl kiekvieną dieną glaudžiai bendradarbiaujame su pinigų plovimo prevencijos skyriumi.

Savo gretose visada laukiame stropių, atidžių detalėms žmonių, kurie mato tai, ko kiti nepastebi. Jei tu vienas jų, kviečiu atsiųsti mums savo gyvenimo aprašymą.

Prisijunk prie mūsų



Žemiau rasi Klientų pažinimo skyriuje siūlomas pozicijas. Šiuo metu neturime tau tinkamos pozicijos ar skelbimas nebegalioja?
Atsiųsk mums savo CV el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Kai atsiras tinkama pozicija, tu jau būsi mūsų sąraše.