Klientų aptarnavimo skyrius


 
Deimintas klientų aptarnavimo skyrius

Labas! Esu Deimintas, Paysera Klientų aptarnavimo centro vadovas. Sutrumpintai savo skyrių vadiname KAC ir nesikuklindami galvojame, kad esame vienas svarbiausių skyrių įmonėje – juk klientai visada pirma kreipiasi į mus, mes sprendžiame jų problemas ir atsakome į klausimus. Galima sakyti, esame Paysera veidas.

Svarbiausias ir bene vienintelis mūsų skyriaus tikslas yra kokybiškas ir greitas klientų aptarnavimas. Klientas jam rūpimais klausimais į mus gali kreiptis telefonu, el. paštu, gyvo bendravimo žinutėmis („livechat“) ar per soc. tinklą Facebook. Kasdien gilinamės į daug klausimų ir situacijų, stengiamės, kad klientas liktų patenkintas mūsų teikiamomis paslaugomis ir, žinoma, maloniu bei profesionaliu aptarnavimu.

Klientus aptarnaujame net 11 kalbų: tai lietuvių, anglų, rusų, lenkų, ispanų, prancūzų, arabų, latvių, bulgarų, estų ir rumunų kalbomis ir šis sąrašas nuolatos pildosi. Bendradarbiaujame su kitais skyriais, pvz., produktų skyriui pranešame apie klientų siūlomas funkcijas, programavimo skyriui registruojame klaidas (bug’us) ir pan.

Kaip jau supratai, mes dirbame gana intensyviai. Kad darbas nepabostų, mūsų darbo grafikai keičiasi kas savaitę. Be to, kiekvienam darbuotojui suteikiame galimybę rinktis labiau patinkantį ir jam produktyvesnį grafiką.

Jeigu tau patinka bendrauti, padėti kitiems, esi draugiškas, atsakingas ir nori įgauti ar gilinti jau turimą patirtį aptarnaujant klientus, labai kviečiame prisijungti! Pas mus niekada nebūna nuobodu!

Prisijunk prie mūsų



Žemiau rasi Klientų aptarnavimo skyriuje siūlomas pozicijas. Šiuo metu neturime tau tinkamos pozicijos ar skelbimas nebegalioja?
Atsiųsk mums savo CV el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Kai atsiras tinkama pozicija, tu jau būsi mūsų sąraše.