Klientų aptarnavimo skyrius


 
Zina klientų aptarnavimo skyrius Alytus

Sveiki, aš esu Zina, Klientų aptarnavimo Alytaus skyriaus vadovė. Sutrumpintai savo skyrių vadiname KAC ir nesikuklindami galvojame, kad esame vienas svarbiausių skyrių įmonėje, nes klientai visada pirma kreipiasi į mus, o mes sprendžiame visas jų problemas ir atsakome į klausimus. Galima sakyti, esame Paysera veidas.

Svarbiausias ir bene vienintelis mūsų tikslas yra kokybiškas ir greitas klientų aptarnavimas. Klientas jam rūpimais klausimais į mus gali kreiptis telefonu, el. paštu, gyvo bendravimo žinutėmis („livechat“) ar per soc. tinklą Facebook. Siekiame, kad naudojimasis Paysera visiems mūsų klientams būtų lengvas ir aiškus. Kasdien gilinamės į daug klausimų ir situacijų, stengiamės, kad klientas liktų patenkintas mūsų teikiamomis paslaugomis ir, žinoma, maloniu bei profesionaliu aptarnavimu.

Klientus aptarnaujame net 11 kalbų, tai lietuvių, anglų, rusų, lenkų, ispanų, prancūzų, arabų, latvių bulgarų, estų ir rumunų kalbomis, ir šis sąrašas nuolatos pildosi. Bendradarbiaujame su kitais skyriais, pvz., produktų skyriui pranešame apie klientų siūlomas funkcijas, programavimo skyriui registruojame klaidas (bug’us).

Kaip jau supratai, mes dirbame daug, beveik visada. Kad darbas nepabostų, mūsų darbo grafikai keičiasi kas savaitę, tačiau suteikiame galimybę kiekvienam darbuotojui rinktis labiau patinkantį ir jam produktyvesnį grafiką. Jeigu tau patinka bendrauti, padėti kitiems, esi draugiškas, atsakingas ir nori įgauti ar gilinti jau turimą patirtį aptarnaujant klientus, labai kviečiame prisijungti! Pas mus niekada nebūna nuobodu!

Prisijunk prie mūsų



Žemiau rasi Klientų aptarnavimo skyriuje siūlomas pozicijas. Šiuo metu neturime tau tinkamos pozicijos ar skelbimas nebegalioja?
Atsiųsk mums savo CV el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Kai atsiras tinkama pozicija, tu jau būsi mūsų sąraše.