Paysera Checkout apmokėjimo langas
Pirkėjams matomas apmokėjimo langas e. parduotuvėse, kurios surenka įmokas internetu per Paysera Checkout, jau gerai pažįstamas klientams Baltijos šalyse. Jis nuolat tobulinamas, kad apmokėjimo žingsnių būtų dar mažiau ir jie būtų dar paprastesni.
Naujiena! Apmokėjimas be nukreipimo į banką
Norint, kad pirkėjui reikėtų atlikti kuo mažiau apmokėjimo žingsnių norint įsigyti prekę, galimas apmokėjimo patvirtinimas nepaliekant Paysera apmokėjimo lango – be nukreipimo į banko puslapį. Šis funkcionalumas šiuo metu prieinamas pirkėjui pasirinktus SEB ir Swedbank bankus (renkant įmokas per MIP).
Norint pasinaudoti šia naujove – reikia pasirinkti šį funkcionalumą įmokų surinkimo projekto nustatymuose. Kitu atveju jūsų klientai matys aukščiau pavaizduotą standartinį apmokėjimo procesą su nukreipimu į banką.
Privalumas: klientas nenukreipiamas į savo banko puslapį, visi apmokėjimo patvirtinimo žingsniai vyksta Paysera mokėjimo lange.
Atliekant mokėjimą per SEB Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje
Kaip sutrumpinti apmokėjimo procesą?
Papildomų sutikimų atsisakymas
Norint sutrumpinti apmokėjimo procesą – galima atsisakyti papildomo patvirtinimo žingsnio. Tai padarius, pirkėjas bus iš karto nukreipiamas į apmokėjimo langą, t.y. pirkėjui nereikės atskirai patvirtinti sutikimo tvarkyti mokėtojo informaciją.
Kaip tai padaryti? Norint pasinaudoti šia funkcija reikia atnaujinti Paysera įskiepį (plugin) arba API integraciją ir informuoti Paysera klientų aptarnavimo centrą, kad šis funkcionalumas būtų įjungtas.
Greitesnis asmens kodo tikrinimas
Galimas klientams pasirinkus atsiskaityti per SEB ir Swedbank bankus.
Ši funkcija aktualiausia toms e. parduotuvėms, kuriose apsipirkimas reikalauja asmens kodo patvirtinimo. Panaudojus naują parametrą savo internetinės svetainės techninėje pusėje, asmens kodo tikrinimas taps greitesnis ir tikslesnis. Klientui nebereikės pačiam įvesti savo asmens kodo, jį automatiškai pateiks pardavėjas, o sistema jį patikrins.
Kas pasikeistų atsinaujinus funkciją?
Mokėjimo nuorodoje perdavus asmens kodą kai kuriais atvejais jau mokėjimo žingsnyje atliktume tikrinimą, ir:
a) jeigu asmens kodas nesutaptų, sistemoje būtų nurodomas pranešimas apie tokį neatitikimą, o klientas mokėjimo tęsti negalėtų;
b) jeigu asmens kodas sutaptų, klientas būtų nukreipiamas tolimesniam apmokėjimo tvirtinimui. Apie užbaigtą mokėjimą išsiųstame callback būtų pridėtas naujas parametras, informuojantis, kad mokėjimo kodas sutampa.
Privalumas:
Iki šiol sistema mokėjimą praleisdavo, net jei asmens kodas neatitikdavo, o tuomet pardavėjas turėdavo atlikti pinigų grąžinimą. Su šiais pakeitimais tai bus išvengiama, kadangi pardavėjas iš karto žinos, jog asmens kodas neatitinka ir mokėjimas nebus atliktas.
Jau greitai! Dar patogesnis įmokų surinkimas
Periodiniai mokėjimai
Jau greitai bus galima atlikti periodinius MIP mokėjimus, kuomet tam tikra suma bus nuskaitoma kas tam tikrą laiką nuo pirkėjo banko sąskaitos. Nuskaitymas nuo banko sąskaitos yra pigesnis nei periodinis mokėjimas kortele, kuris mūsų sistemoje taip pat jau galimas.
Ši paslauga ypač pasitarnaus tiems, kurie parduoda įvairias prenumeratas – nesvarbu, ar tai būtų leidinių, sporto salės ar privačių bei grupinių užsiėmimų pardavimas, už kuriuos dažniausiai reikia mokėti kas tam tikrą laiką.
Paslauga bus prieinama SEB ir Swedbank vartotojams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Sąskaitos pasirinkimas banko pusėje
Jau greitai klientas nebus peradresuojamas atgal į Paysera puslapį, kad pasirinktų sąskaitą mokėjimui atlikti – viskas vyks banko pusėje. Tai pagreitins mokėjimo procesą ir pagerins pirkėjo pasitenkinimą. Ši paslauga bus prieinama SEB ir Swedbank vartotojams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, bei Šiaulių banko ir Medicinos banko vartotojams Lietuvoje.