📅 2020, kovas

Sparčiai auga elektroninių parduotuvių steigimas ir pardavimai



Praėjo kiek daugiau nei mėnuo nuo pirmojo COVID-19 susirgimo patvirtinimo Lietuvoje. Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis persiorientavo į elektroninę prekybą. Ir nors situacija šiandien neprognozuojama, tikime, kad el. prekyba dar labiau įsitvirtins šalyje ir ilgainiui sugrąžins ekonomiką į senas vėžes. 

#

Parduotuvių skaičius jau išaugo trečdaliu

„Paysera“ įgalina apie 90 procentų Lietuvos elektroninių parduotuvių rinkti įmokas internetu. Mūsų duomenimis, pirmosios karantino savaitės parodė ženklų augimą elektroninių parduotuvių pardavimuose bei naujų internetinių parduotuvių steigimuose

„Jau dabar matome, kad per tą patį laikotarpį atidarome 30 proc. daugiau elektroninių parduotuvių nei įprastai, o jų pardavimai pastarosiomis savaitėmis išaugo apie 1.5 karto. Ir klausimų apie „Paysera“ įskiepio įsidiegimą savo elektroninėje parduotuvėje sulaukiame kelis kartus daugiau nei prieš visuotinio karantino laikotarpį,“ – sakė „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas.

Pigesnis ir paprastesnis būdas rinkti įmokas 

Maždaug trečdalis elektroninių parduotuvių naudojasi Paysera sukurtais įmokų surinkimo įskiepiais turinio valdymo sistemoms ir elektroninių parduotuvių kūrimo platformoms. Mūsų iš anksto paruošti IT sprendimai taupo verslininkų laiką, nereikalauja papildomų programavimo resursų ir įgalina parduotuves pradėti rinkti įmokas per itin trumpą laiką, kuris gali siekti vos dieną ar dvi. 

„Džiaugiamės būdami naudingi klientams ir reikalingi rinkai. Elektroninių pardavimų augimas įgalina mus pasiūlyti dar geresnes sąlygas savo klientams. Pavyzdžiui, jau kurį laiką naujoms elektroninėms parduotuvėms pirmus tris mėnesius taikome įmokų surinkimo įkainių lengvatas. Tikimės, kad tai ne tik paskatins naujų parduotuvių atsidarymą, bet ir pagelbės joms šiame sudėtingame laikotarpyje,“ – kalbėjo V. Morkūnas.

Naujos parduotuvės - nauji lūkesčiai

Pastarosiomis savaitėmis pastebėjome tendencijas, jog didelė dalis naujų internetinių parduotuvių koncentruojasi į higienos prekių pardavimus bei prekių pristatymą į namus (maisto, daiktų ir net stipriųjų gėrimų). 

Nors situacija šalyje ir pasaulyje tikrai sudėtinga, tikime, kad prisitaikymas elektroninėje erdvėje yra įdirbis, kuris verslininkams pravers visą gyvenimą. Kaip finansų įstaiga džiaugiamės matydami, kad verslai nepasiduoda, parodo savo lankstumą ir kūrybiškumą net ir pačiu sunkiausiu laikotarpiu. Ir net neabejojame, kad tai jiems grįš su kaupu.