📅 2021, birželio 26 d.

Pirmoji „gyva“ verslo paroda po 1,5 metų pertraukos Lietuvos IRT įmonėms tapo proga pristatyti naujus produktus ir paslaugas Ispanijoje

Jokių vizitinių kortelių, lankstinukų, rankų paspaudimų, mažiausiai 1,5 metro atstumas tarp žmonių, skaitmeniniai dalyvių pažymėjimai, COVID-19 testai kas 72 valandas, nuolatos dėvimi FFP2 respiratoriai – tokia naujoji verslo parodų realybė. Su ja pasaulinėje telekomunikacijų technologijų parodoje „World Mobile Congress“ Ispanijoje susipažįsta 9 Lietuvos informacinių ryšių ir technologijų įmonės.
#
Birželio 28 d. – liepos 1 d. „World Mobile Congress“ parodoje Lietuvai atstovauja „Exacaster“, „Telesoftas“, „Vertex“, „Metasite Data Insights“, „Dokobit“, „Paysera“, „Ondato“, „Heximus“, ir „FrontIT“. Po beveik pusantrų metų pertraukos tai pirmoji gyvai vykstanti paroda, kurioje jungtinį Lietuvos nacionalinį stendą organizuoja verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“.
„Ši paroda Barselonoje Lietuvos IRT sektoriui yra labai svarbi strategiškai siekiant didinti paslaugų eksportą. Nors pernai IRT įmonės ir įrodė, kad gali lanksčiai prisitaikyti ir klientų uždavinius spręsti bet kokiomis sąlygomis, tačiau gyvas bendravimas, gyvas paslaugų pristatymas išlieka efektyviausias būdas užmegzti santykius. Tikime, kad inovatyvus IRT sektorius perpras naujas parodų žaidimo taisykles ir užmegs sėkmingas partnerystes su potencialiais klientais“, – sako Rasa Uždavinytė, „Verslios Lietuvos“ Eksporto departamento direktorė. 
„World Mobile Congress“ paroda yra viena pirmųjų technologijų parodų pasaulyje, vėl grįžusi prie fizinio formato. Skaičiuojama, kad renginys pritraukė apie 30 tūkst. dalyvių – tai maždaug tris kartus mažiau nei anksčiau. Lietuvos stende devynioms įmonėms atstovauja apie 40 dalyvių. 
„Simboliška, kad suvaldžius pandemiją Europoje vienas pirmųjų tokio masto renginių yra skirtas būtent skaitmeninėms technologijoms, kurios dėl metus surakintos planetos išgyveno tikrą pakilimą. Mums ir patiems praėję metai, o ypač antroji metų pusė, buvo sėkmingi, leidę sukonstruoti ir išsigryninti ateities planus virsti superprogramėle. Dalyvaudami šioje parodoje mes pristatome savo planus, mezgame ryšius, kurie padės dvejomis kryptimis. Pirma, plėstis geografiškai ir kartu su vietiniais partneriais gauti licencijas naujose „Paysera“ tinklo valstybėse ir, antra, plėsti paslaugų spektrą superprogramėlėje, taip pat palaikomų valiutų, šalių skaičių, kurias pasiekia pervedimai", – sako Kostas Noreika, „Paysera“ pagrindinis akcininkas.
Duomenų analitikos paslaugas teikiančios įmonės „Exacaster“ pardavimų vadovas Deanas Zagacki per dvidešimt metų yra praleidęs tik vieną – pernai metų – „Mobile World Congress“ renginį. „Šių metų patirtis parodoje – kitokia. Vis tik nuostabu grįžti kad ir į parodą, kurioje visko mažiau, reikia laikytis atstumo nuo klientų, dalyvių, paklusti COVID-19 diktuojamoms taisyklėms, išbūti su kaukėmis visą dieną be jokio kontakto, net mažiausi suvenyrai ir popierius yra uždrausti. Bet bent jau žengiame žingsnį arčiau to, kas buvo iki tol, kai ši baisi liga užklupo pasaulį ir viską apvertė aukštyn kojom. „Exacaster“ irgi atsigavo, mūsų klientų skaičius auga, mes kaip pašėlę samdome naujus žmones – o tai liudija mūsų naujų produktų kokybę“, – sako D. Zagacki.
„Exacaster“ parodoje pristato naujos kartos pasiūlymų valdymo įrankį, kuris padeda telekomunikacijų pardavimo ir rinkodaros komandoms realiu laiku fiksuoti ir reaguoti į klientų atsiliepimus. Šį produktą įmonės atstovai potencialiems klientams demonstruoja gyvai stende. „Mes rodome, kaip programinė įranga gali padėti mobiliojo ryšio operatoriams pagerinti klientų patirtį ir lojalumą, padidinti pajamas ir rasti naujų pajamų srautų!“ – sako D. Zagacki. 
„Pandemija pakeitė visų įpročius ir įprastą gyvenimo būdą. Skaitmenizacija ir nuotolinis klientų pažinimas verslams tapo ne tik papildomas privalumas, o net būtinybė. „Ondato“ klientų pažinimo sprendimai padėjo daugybei verslų visame pasaulyje pandemijos akivaizdoje persikelti į skaitmeninę erdvę ir tęsti veiklą joje. Po ilgo laikotarpio turime galimybę gyvai konferencijoje pasidalinti savo patirtimi ir skaitmenizacijos pavyzdžiais su iš viso pasaulio susirinkusiais verslai bei parodyti, kad pandeminė skaitmenizacija gali atnešti teigiamą poveikį verslams ir ekonomikai“, – sako Vytautas Urbonas, „Ondato“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
Lietuvos IRT sektoriaus pajamų dalis iš eksporto kasmet vis auga ir dabar sudaro kiek daugiau nei 30 proc. visų pajamų. Pernai IRT paslaugų sektoriaus eksportas šoktelėjo iki 952 mln. eurų, o tai yra 41 proc. daugiau nei 2019 metais. 
Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ planuoja šiemet planuoja organizuoti jungtinius nacionalinius parodų stendus šiose „gyvose“ parodose: namų interjero dizaino parodoje Paryžiuje  „Maison & Objet 2021“,  didžiausioje gynybos parodoje DSEi Londone, tarptautinėje maisto, įrengimų bei technologijų ir pakuotės parodoje „ANUGA 2021“ Kelne, tarptautinėje privačių prekinių ženklų parodoje „PLMA 2021“ Amsterdame.  

Apie „Paysera“

„Fintech“ bendrovė „Paysera“ teikia greitas, patogias, prieinamas finansines ir susijusias paslaugas visame pasaulyje. Įmonė apdoroja mokėjimus e. parduotuvėse, teikia pinigų pervedimo, valiutos konvertavimo paslaugas, klientams išduoda „Visa“ mokėjimo korteles. Pradėjusi veiklą 2004 m. Vilniuje, bendrovė vėliau tapo pirmąja Lietuvoje elektroninių pinigų įstaiga (EPĮ), o šiandien „Paysera“ yra tarptautinis „fintech“ tinklas, kurio įmonėse 15 pasaulio miestų dirba per 300 žmonių. Programėlę atsisiuntus daugiau nei milijonui naudotojų, „Paysera“ virsta superprogramėle, teikiančia finansines ir laisvalaikio paslaugas visame pasaulyje.

Daugiau informacijos:

Aleksas Rozentalis
„Paysera LT“
Komunikacijos projektų vadovas
Tel. +8 615 29 097
E. paštas: a.rozentalis@paysera.com