📅 2020, spalio 6 d.

Naujoji renginių realybė: „Paysera Tickets“ platins abonementus su pardavimo antrinėje rinkoje galimybe

Renginių rinką apėmusi nežinomybė koreguoja prekybą bilietais, ypač abonementais. Todėl bilietų platintojas „Paysera Tickets“ siūlo išeitį, kuri gali grąžinti lankytojų tikėjimą bilietais, kurie suteikia teisę ateiti į keletą rungtynių arba keletą koncertų. Nuo šiandien organizatoriai turi galimybę platinti abonementus, kuriuose numatyta galimybė lankytojams parduoti bilietą savitarnoje į vieną ar kelis renginius, jeigu atvykti negali.

#

„Netikrumas dėl ateities dalį renginių lankytojų sulaiko nuo sezono bilietų pirkimo. Kai kurie organizatoriai ir patys nusprendžia tokių bilietų neplatinti. Mes sukūrėme sprendimą, kurio paskirtis raminamoji“, – pasakoja Vytenis Morkūnas, bilietų platintoją „Paysera Tickets“ valdančios bendrovės „Paysera LT“ direktorius, ir tęsia:

„Jeigu artėjant vienam iš renginių, abonemento turėtojas suserga, saviizoliuojasi ar tiesiog nebenori vykti, bilietą į vieną ar kelis renginius jis gali išleisti į aktyvią prekybą per savitarną, kurioje bilietą įsigijo. Manome, kad papildomas saugiklis atgauti dalį pinigų ekstra atveju paskatins abonementinių bei daugkartinių bilietų prekybą“. 

Pasak bilietų platintojo, abonementai su pardavimo antrinėje rinkoje galimybe bus aktualūs ir pasibaigus koronaviruso pandemijai.

„Bilieto į vieną iš renginių išleidimas į prekybą yra šiuolaikiškas, paprastas ir saugus būdas susigrąžinti dalį išleistų pinigų, kai, pasikeitus aplinkybėms, abonemento turėtojas nebegali arba tiesiog nenori atvykti į vieną ar kelis iš renginių. Tai bus aktualu ir tada, kai spektakliai, koncertai ir kitos pramogos grįš prie įprasto ritmo. Svarbus saugumo aspektas – į apyvartą išleisto tokio bilieto pirkimas yra toks pats saugus, kaip įprasto bilieto įsigijimas“, – sako V. Morkūnas.

Žiūrovas, nusipirkęs abonementinį bilietą, bet negalintis ateiti į vieną iš koncertų ar varžybų, galės to renginio bilietą parduoti, jei renginio organizatorius yra suteikęs tokią galimybę. Abonementą turintis žiūrovas pinigus už parduotą bilietą į atskirą renginį atgauna, jeigu jo bilietą nusiperka kitas lankytojas. Pinigai už parduotą bilietą grąžinami po paskutinio renginio.

„Renginio organizatorius, suteikdamas galimybę abonemento pirkėjui parduoti bilietą į vieną iš renginių, pirkėjui siunčia žinutę – „būkite ramūs, jeigu negalėsite ateiti į atskirą renginį, susigrąžinsite dalį abonemento kainos“. Šį emocinį argumentą renginio organizatorius gali išnaudoti ir savo rinkodaroje“, – apibendrina „Paysera Tickets“ atstovas. 

Kaip tai veikia praktiškai?

Įsivaizduokime, kad į abonemento kainą įeina apsilankymas keturiose krepšinio rungtynėse - A, B, C ir D. Jeigu artėjant rungtynėms C, pirkėjas nebenori ar negali atvykti, jis turi galimybę iki varžybų savitarnoje, kurioje bilietą įsigijo, išleisti bilietą C į aktyvią prekybą. Šį bilietą nupirkus kitam žiūrovui, pinigai už rungtynes C abonemento turėtojui bus grąžinti.

Apie „Paysera“

Lietuvos banko duomenimis, „Paysera LT“ yra didžiausia elektroninių mokėjimų įstaiga (EMI) Lietuvoje. Bendrovė teikia pinigų surinkimo, pervedimų, valiutos konvertavimo, bilietų platinimo ir kitus mokėjimo sprendimus. Bendrovės įmokų surinkimo sprendimais naudojasi apie 90 proc. el. parduotuvių Lietuvoje. Per metus „Paysera” mokėjimų sistemoje ir mobilioje programėlėje atliekama 6 mlrd. EUR operacijų, tai 16 mln. Eur operacijų kasdien. Pinigų perlaidos vyksta 23-imis valiutomis ir pasiekia 180 pasaulio šalių. „Paysera“ įmonės Lietuvoje ir Kosove tapo pirmosiomis, kurioms suteiktos EMI licencijos šiose šalyse.