Klientų aptarnavimo skyriaus asistentas (-ė)

Darbo vieta: Vilnius

Tu būsi atsakingas (-a) už:

  • klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • el. komercijos projektų paraiškų tikrinimą ir paslaugų aktyvavimą;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje.

Iš Tavęs tikimės vidinės motyvacijos ir:

  • labai gerų darbo kompiuteriu įgūdžių ir greito spausdinimo (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų - privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
  • anglų ir rusų kalbos mokėjimo.

Būtų šaunu, jeigu:

  • turi patirties klientų aptarnavime telefonu ir/ar el.paštu;
  • turi patirties finansų srityje;
  • moki kitas užsienio kalbas.

Verta dirbti Paysera, nes:

  • dirbsi 0,5-0,75 etato;
  • darbo laikas darbo dienomis po pietų ir savaitgaliais;
  • galėsi darbą derinti su studijomis;
  • gausi reguliarius mokymus;
  • turėsi galimybę realizuoti savo idėjas tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
  • galėsi skanauti sveikų užkandžių ir šviežių vaisių darbo metu;
  • dirbsi su jauna ir linksma komanda, kuri turi reguliarias pramogas ir tradicijas.

Kandidatams

Jei norite prisijungti prie mūsų kolektyvo, prašome atsiųsti savo CV su antrašte „Klientų aptarnavimo skyriaus asistentas (-ė)“ el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Informuojame tik atrinktus tinkamus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.