Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

8 darbo valandos per dieną, slenkančiu grafiku: nuo 08:00 iki 20:00
Darbo vieta: Vilnius

Tu būsi atsakingas (-a) už:

  • klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • el. komercijos projektų paraiškų tikrinimą ir paslaugų aktyvavimą;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje.

Iš Tavęs tikimės vidinės motyvacijos ir:

  • labai gerų darbo kompiuteriu įgūdžių ir greito spausdinimo (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
  • rusų arba anglų kalbos mokėjimo.

Būtų šaunu, jeigu:

  • turi patirties finansų srityje;
  • moki kitas užsienio kalbas.

Verta būti Paysera darbuotoju, nes:

  • galėsi planuoti savo laiką ir dirbti pilnu etatu pagal slenkantį darbo grafiką (5 dienos per savaitę, 8 darbo valandos per dieną, slenkančiu grafiku: nuo 08:00 iki 20:00 arba dirbti puse etato (savaitgaliais ir darbo dienomis - vakarais);
  • galėsi mokytis ir tobulėti vidiniuose mokymuose;
  • turėsi galimybę išvažiuoti į darbostogas (http://tiny.cc/mfe73y);
  • gausi stabilų fiksuotą atlyginimą bei papildomus priedus;
  • puikiai leisi laiką su savo puikia komanda (www.instagram.com/we_are_paysera/);
  • galėsi mėgautis nemokamais gėrimais ir sveikais užkandžiais;
  • turėsi draudimą nuo nelaimingų atsitikimų ir traumų.

Kandidatams

Jei norite prisijungti prie mūsų kolektyvo, prašome atsiųsti savo CV su antrašte „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Vilniuje“ el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Kandidatūras vertiname tik gavę užpildytą elektroninę anketą. Informuojame tik atrinktus tinkamus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.