Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) prancūzų kalba

Darbo vieta: Vilnius

Tu būsi atsakingas (-a) už:

  • klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • el. komercijos projektų paraiškų tikrinimą ir paslaugų aktyvavimą;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje;
  • sistemos ir svetainės vertimą į prancūzų kalbą.

Iš Tavęs tikimės vidinės motyvacijos ir:

  • puikių prancūzų kalbos žinios raštu ir žodžiu (C2 lygiu);
  • aukštojo išsilavinimo prancūzų lingvistikos srityje;
  • ne mažiau nei 1 metų patirties klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
  • labai gerų darbo kompiuteriu įgūdžių ir greito spausdinimo (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas).

Būtų šaunu, jeigu:

  • moki rusų ir anglų kalbas;
  • turi patirties finansų srityje;
  • moki kitas užsienio kalbas.

Verta būti Paysera darbuotoju, nes:

  • slenkantis darbo grafikas;
  • reguliarūs mokymai;
  • realizuosi save tarptautinėje įmonėje;
  • prisijungsi prie nuolat didėjančios komandos;
  • sveiki užkandžiai ir švieži vaisiai darbo metu;
  • šauni komanda, smagios pramogos su kolektyvu.

Kandidatams

Jei norite prisijungti prie mūsų kolektyvo, prašome atsiųsti savo CV su antrašte „Klietų aptarnavimo vadybininkas (-ė) prancūzų kalba“ el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Informuojame tik atrinktus tinkamus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.