Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) - grynieji pinigai

Darbo vieta: Vilnius

Tu būsi atsakingas (-a) už:


  • klientų aptarnavimą el.paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • darbą su grynaisiais pinigais, kasos dokumentais;
  • klientų grynųjų pinigų įnešimo/išėmimo operacijų vykdymą;
  • klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje;
  • naujų paslaugų pardavimą esamiems ir besidomintiems klientams;
  • kitas užduotis, kurios susijusios su klientų aptarnavimo skyriaus darbais.

Iš Tavęs tikimės vidinės motyvacijos ir:


  • darbo patirties su grynaisiais pinigais, banke ar kitoje finansų įstaigoje;
  • ne mažiau nei 1 metų patirties klientų aptarnavimo srityje;
  • atsakomybės ir nepriekaištingos reputacijos;
  • gerų darbo kompiuteriu įgūdžių;
  • anglų ir rusų kalbų mokėjimo.

Būtų šaunu, jeigu:


  • moki kitas užsienio kalbas.

Verta dirbti Paysera, nes:


  • galėsi planuoti savo laiką ir dirbti pagal slenkantį darbo grafiką;
  • galėsi mokytis ir tobulėti įvairiuose vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, dalyvauti aktualiose konferencijose;
  • turėsi galimybę išvažiuoti į darbostogas;
  • puikiai leisi laiką su savo puikia komanda – stalo futbolas, krepšinio komanda (2019 m. IT lygos vicečempionai), stalo žaidimų, protmūšių ketvirtadieniai, įvairios šventės, išvykos ir dar daug daugiau, We_are_Paysera;
  • turėsi draudimą nuo nelaimingų atsitikimų ir traumų.

Kandidatams


Jei norite prisijungti prie mūsų kolektyvo, prašome atsiųsti savo CV su antrašte „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) - konsultantas (-ė) - grynieji pinigai el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Informuojame tik atrinktus tinkamus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.