Klientų vadybininkas (-ė) - konsultantas (-ė)

anglų ir rusų kalbomis



Darbo vieta: Alytus


Tu būsi atsakingas (-a) už:


  • klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • el. komercijos projektų paraiškų tikrinimą ir paslaugų aktyvavimą;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje.

Iš Tavęs tikimės vidinės motyvacijos ir:


  • labai gerų darbo kompiuteriu įgūdžių ir greito spausdinimo (akluoju būdu ~230 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
  • puikių anglų ir rusų kalbų žinių;
  • patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
  • kitų užsienio kalbų mokėjimo (privalumas).

Ką mes siūlome:


  • dirbti slenkančiu darbo grafiku (5 dienos per savaitę, 1 savaitgalis per mėnesį, 8 darbo valandos per dieną, laikas nuo 8 iki 20 val.);
  • individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
  • tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
  • profesionalią ir palaikančią komandą;
  • sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
  • elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu.

Kandidatams


Jei norite prisijungti prie mūsų kolektyvo, prašome atsiųsti savo CV su antrašte „Klientų aptarnavimo vadybininkas(-ė) - konsultantas (-ė) Alytuje“ el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Informuojame tik atrinktus tinkamus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.

Laikantis įstatymo reikalavimų, nurodome, kad į šią poziciją ieškome žmogaus, kuriam tikimės pasiūlyti atlyginimą nuo 560 iki 1400 eur per mėnesį, neatskaičius mokesčių. Pasiūlymas priklausys nuo kandidato patirties, išsilavinimo, darbštumo, kompetencijos, sutartų tikslų pasiekimo (jeigu taikoma konkrečiai pozicijai).