Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Darbo vieta: Alytus, Vilnius

Tu būsi atsakingas (-a) už:

  • klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • el. komercijos projektų paraiškų tikrinimą ir paslaugų aktyvavimą;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje.

Iš Tavęs tikimės vidinės motyvacijos ir:

  • ne mažiau nei 1 metų patirties klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
  • labai gerų darbo kompiuteriu įgūdžių ir greito spausdinimo (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
  • rusų arba anglų kalbos mokėjimo.

It would be great if you also had:

  • turi patirties finansų srityje;
  • moki kitas užsienio kalbas.

Verta būti Paysera darbuotoju, nes:

  • galėsi planuoti savo laiką ir dirbti pagal lankstų darbo grafiką;
  • gausi reguliarius apmokymus;
  • turėsi galimybę realizuoti savo idėjas tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
  • gyvybės ir sveikatos draudimą;
  • dirbsi su jauna ir linksma komanda, kuri turi reguliarias pramogas ir tradicijas.

Kandidatams

Jei norite prisijungti prie mūsų kolektyvo, prašome atsiųsti savo CV su antrašte „Klientų aptarnavimo vadybininkas(-ė)“ el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Informuojame tik atrinktus tinkamus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.