Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Darbo vieta: Alytus, Vilnius

Būsite atsakingas (-a) už:

  • klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • klientų konsultavimą el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
  • el. komercijos projektų paraiškų tikrinimą ir paslaugų aktyvavimą;
  • naujų klientų tapatybės tikrinimą ir registravimą sistemoje.

Mes tikimės, kad jūs:

  • turite ne mažiau nei 1 metų patirtį klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
  • turite labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius ir greitai spausdinate (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
  • puikiai mokate rusų arba anglų kalbą ir papildomai vieną iš šių: lenkų, ispanų arba prancūzų kalbą.

Būtų šaunu, jeigu:

  • turite patirties finansų srityje;
  • žinote kitas kalbas.

Mes jums siūlome:

  • slenkantį darbo grafiką;
  • reguliarius mokymus;
  • realizuoti save tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
  • gyvybės ir sveikatos draudimą;
  • šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu.

Kandidatams

Jei norite prisijungti prie mūsų kolektyvo, prašome atsiųsti savo CV su antrašte „Klientų aptarnavimo vadybininkas(-ė)“ el. pašto adresu darbas@paysera.lt. Informuojame tik atrinktus tinkamus kandidatus, bet dėkingi būsime visiems atsiuntusiems savo CV.